Alfa Romeo Junior Veloce виявився потужнішим, ніж очікувалось
Alfa Romeo Junior (раніше відомий як Milano) зіткнувся з проблемами до початку продажів через вимушену зміну назви, але є й хороші новини. Італійська компанія оголосила, що топова комплектація Veloce тепер може похвалитися вражаючими 278 к.с. (207 кВт), в порівнянні з початково заявленими 237 к.с. (177 кВт)
Alfa Romeo в останній момент переглянула потужність свого флагманського електричного кросовера
Alfa Romeo опублікувала переглянуті технічні характеристики електромобіля Junior Veloce EV. За словами автовиробника, “тести показали, що потужність електродвигуна становить 280 к.с., що відповідає показникам моделей Giulia, Stelvio і Tonale Veloce”. Компанія також розкрила крутний момент електродвигуна, який становить поважні 345 Нм
Junior Veloce отримав на 39 к.с. більше, ніж було оголошено спочатку – 278 к.с.
Це викликає деякі питання. Як автовиробник може занижувати потужність власного електромобіля на цілих 39 к.с. (30 кВт) прямо перед запуском? Різниця між 237 к.с. і 278 к.с. досить значна, особливо коли ви прагнете до спортивного іміджу, як Alfa Romeo з Junior Veloce
Оновлення відбулося безпосередньо перед початком дорожніх випробувань
Спочатку очікувалося, що Junior Veloce розділить свій єдиний електродвигун з близькоспорідненим Abarth 600e та суперміні Lancia Ypsilon HF. Поки що невідомо, чи підвищать Abarth і Lancia потужність своїх моделей після додаткових тестів, чи залишать початково заявлені 237 к.с. (177 кВт)
Окрім більш потужного електродвигуна, Alfa Romeo Junior Veloce також може похвалитися заниженою на 25 мм підвіскою, у порівнянні з іншими комплектаціями. Також вона додатково має передні і задні стабілізатори поперечної стійкості, диференціал Торсена на передній осі, а також комплект більш липкої 20-дюймової гуми. Крім того, рульове управління обіцяє бути “найбільш точним в сегменті”, а гальма оснащені великими передніми дисками діаметром 380 мм з чотирипоршневими моноблочними супортами
Alfa Romeo стверджує, що всі ці оновлення дозволяють Junior запропонувати “провідну в класі” динаміку водіння, на рівні з хетчбеками Giulietta і Mito, які вже зняті з виробництва
Наступним етапом для Junior стане перший раунд тестів для преси, запланований на полігоні в Балокко. Alfa Romeo оголосила, що журналісти отримають свій перший досвід водіння на трасі Langhe, яка простягається на 20 км