Alpha Motors надала інформацію про свій електричний пікап Wolf. На компьютерному рендері зображений задньопривідний Wolf у базовій комплектації
Фірма з Ірвіна, штат Каліфорнія, заявляє, що розширила модульне шасі, щоб звільнити місце для батареї більшої ємності. Раніше акумулятори ємністю від 65 до 85 кВт-год дозволяли долати понад 400 км на одному заряді. Використовуючи більшу батарею (поки що невідомого розміру), Alpha заявляє, що її моделі зможуть проїхати до 560 км на одному заряді. Якщо потужність і характеристики не змінилися порівняно з прототипом, представленим минулого року, то єдиний двигун на масивній задній осі розвиватиме 284 к.с. і розганятиме пікап до 200 км/год
Сталеву конструкцію спростили, так само як і інтер’єр, “щоб забезпечити просторість, довговічність та спростити збірку”. Оскільки на оригінальному зображенні інтер’єру Wolf’а була звичайна горизонтальна панель приладів, прикрашена двома маленькими екранами, складно сказати, куди ще простіше, хіба що позбутися одного з двох екранів. Зрештою, планується, що Wolf вийде на ринок за ціною від $36 000 до $46000, і ці цифри не змінилися за три роки
Питання лише в тому чи дійде до серійного виробництва. Наразі в компанії Alpha у вкладці “Транспортні засоби” п’ять моделей у п’яти кузовах та 15 варіаціях. Але жодна з них не виробляється серійно, і Alpha досі не згадує про потенційний графік виробництва. В той же час в компанії говорять про “понад 66 000 попередніх замовлень”
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі