Опитування показують, що споживачі віддають перевагу саме Apple CarPlay, хоча не всі автовиробники з цим згодні. Деякі не в захваті від доступу до даних водіїв, інші вважають, що CarPlay недостатньо відповідає їхньому бренду. Однак Apple зробила крок вперед, представивши Apple CarPlay Ultra. Анонсований ще у 2022 році, він нарешті з’являється у нових автомобілів, спочатку преміального сегменту

CarPlay Ultra – це набагато більше, ніж просто стандартне віддзеркалення телефону
Завдяки новій системі Apple поширила свої «щупальця» за межі центрального інфотейнмент-екрана автомобіля. Тепер CarPlay може повністю контролювати панель приладів водія, включаючи навіть такі функції, як клімат-контроль. Усе це ідеально інтегровано в єдине ціле. Дебют нової системи відбувся на новітніх моделях Aston Martin, але незабаром вона буде доступна й на автомобілях інших преміум-брендів

Персоналізація у стилі Apple Watch та суворі вимоги
Звичний плаский та мінімалістичний дизайн Apple тепер не обмежується лише навігацією чи музикою. Будь-який контроль над автомобілем, наприклад, керування опаленням та кондиціонером через сенсорний екран, тепер інтегрований у нову систему. Найбільша ж новина – це повна «Apple-ізація» панелі приладів: водій може налаштовувати її вигляд, обираючи з кількох тем (на кшталт циферблатів Apple Watch), з можливістю змінювати кольори та фони. Apple запевняє, що панель приладів CarPlay Ultra буде настільки ж повнофункціональною, як і стандартна, відображаючи тиск у шинах, температуру охолоджувальної рідини та напругу акумулятора. Проте, ця розкіш доступна не всім власникам iPhone: CarPlay Ultra сумісний лише з iPhone 12 або новішими моделями, що працюють на iOS 18.5 або пізніших версіях. Початкове налаштування вимагає завантаження даних для адаптації під конкретний автомобіль

Чи збережеться ідентичність брендів?
Наразі CarPlay Ultra доступний для основної лінійки Aston Martin у США та Канаді, з планами розширення на інші глобальні ринки протягом найближчих 12 місяців. Серед інших виробників, які підтвердили експерименти з цією технологією, – Genesis та Porsche. Цікаво буде побачити, наскільки сильно зміниться реалізація від Aston Martin до інших брендів. Незважаючи на заяви Apple про «індивідуальний підхід», виникає питання: чи не буде весь досвід «надто яблучним», особливо для такого преміального бренду як Aston Martin? Адже графічний дизайн Apple настільки впізнаваний, що повна інтеграція може нівелювати унікальний стиль будь-якого автомобільного бренду

Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі