Американський стартап Aptera Motors, який працює над інноваційним триколісним електрокаром, оголосив про завершення тестування першого прототипу. За висновками інженерів прототип близький до серійного виробництва. Aptera працює над цим проєктом вже більше чотирьох років і сподівається розпочати поставки клієнтам наступного року. Однак, остаточні ціни на новинку поки не оголошені
Технологічні рішення та основні технічні характеристики
Для забезпечення руху Aptera використовує електродвигун, розроблений компанією Vitesco Technologies. Цей високовольтний двигун забезпечує ефективне використання енергії та адаптований для понад 20 моделей електромобілів на ринку. Раніше планувалося встановити колісні електродвигуни, але компанія змінила підхід на користь інтегрованого приводу осі. Така зміна дозволить прискорити процес виробництва, а перші поставки плануються на 2025 рік
Основний акцент у конструкції Aptera – це максимальна енергоефективність. Модель Launch Edition зможе проїхати до 644 км на одному заряді завдяки акумуляторній батареї ємністю 42 кВт-год. Додатково Aptera обладнана сонячними панелями, які здатні додавати до 64 км запасу ходу щодня в ідеальних умовах. Раніше компанія планувала запропонувати кілька варіантів батарей – від 25 до 100 кВт-год, що забезпечувало б дальність руху до 1600 км, але тепер зупинилася на одному варіанті ємності
Перспективи серійного виробництва та попередні замовлення
Aptera Motors уже отримала майже 50 тисяч попередніх замовлень на свою триколісну модель. Популярність концепції пояснюється унікальною комбінацією дизайну та енергоефективності, що дозволяє суттєво знижувати витрати на експлуатацію. Прототип пройшов перший етап тестування на низькій швидкості: під час випробування в паркувальній зоні автомобіль рухався зі швидкістю, що майже не перевищує пішохідну. Водночас було використано майже всі компоненти, які планують встановлювати у серійні моделі. Це свідчить про готовність Aptera до переходу до серійного виробництва
Наступний етап – тестування на високих швидкостях з повністю встановленим корпусом і сонячним дахом. Він дозволить оцінити аеродинамічні властивості та вплив сонячної генерації на запас ходу електрокару
Чого очікувати від Aptera в майбутньому?
Aptera позиціонує свій триколісний електромобіль як інновацію на ринку електротранспорту, що поєднує передові технології з низькою енергозатратністю. Завдяки легкій конструкції, аеродинамічному дизайну та використанню сонячної енергії Aptera створює новий підхід до електротранспорту, орієнтований на економію ресурсів. Остаточна ціна автомобіля поки не оголошена, але висока кількість попередніх замовлень підтверджує значний інтерес до цієї моделі
Aptera планує продовжувати вдосконалення та тестування, щоб випустити на ринок серійний електрокар, який змінить підхід до особистого транспорту з мінімальними витратами на енергію
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі