Існує багато способів, якими автовиробники можуть спробувати зробити свої електромобілі більш привабливими для автолюбителів. Hyundai, наприклад, встановив фальшиві звуки вихлопу та синтетичну коробку передач з подвійним зчепленням на свій Ioniq 5 N, і хоча Aston Martin ще не має свого електромобіля, він вже почав думати про те, як зробити його цікавим. В компанії роздумують нам тим, як створити вібрацію, яка б нагадували потужні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння
Перший електромобіль Aston Martin вийде на ринок у цьому десятилітті, але поки що незрозуміло в якому форматі
Розповідаючи про перший електромобіль Aston Martin, який має з’явитися наприкінці цього десятиліття, виконавчий директор компанії Адріан Холлмарк сказав, що вібрація кузова електромобіля допоможе водіям сформувати емоційний зв’язок з ним. Використання такої технології може створити у водіїв відчуття, що вони перебувають за кермом V12 Valkyrie, хоча електричний двигун це зовсім інший «звір»
Генеральний директор Едріан Холлмарк визнає, що маса акумуляторів електромобілів залишається проблемою
«Якщо скласти карту телеметрії двигуна V12 (навіть гоночного двигуна Valkyrie з природним всмоктуванням), виміряти частоти, а потім вбудувати їх в структуру кузова автомобіля, пов’язати ці данні з положенням дросельної заслінки і крутним моментом електромоторів, а потім придушити в цифровому вигляді за допомогою зустрічних хвиль неприємні високочастотні, дешеві звуки електричних частот, можна відчути себе точно так само, неначе за кермом гоночного автомобіля Valkyrie V12», – розповів Холлмарк в інтерв’ю Top Gear
Звичайно, просто випустити електромобіль, з яким водії зможуть взаємодіяти, буде недостатньо. Холлмарк визнав, що маса електромобілів залишається завеликою. Однак він визнав, що цю проблему можна вирішити за допомогою твердотільних батарей, які будуть на 30% менше, ніж сучасні акумулятори
«Отже, можна досягти цього, але це вимагає деяких нестандарних кроків у технології або процесі, щоб мати можливість отримати відчуття, які ви отримуєте в Lamborghini Huracán STO або Ferrari 488 Pista», – сказав він
Американський автовиробник Lucid, що належить Саудівській Аравії, постачатиме Aston акумулятори та електродвигуни
Aston Martin поки що не розголошує, яку форму матиме його перший електромобіль. Незалежно від того, чи буде це спортивний автомобіль, гранд-турер або, можливо, позашляховик/кросовер, він буде використовувати акумуляторні технології та електродвигуни від Lucid
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі