Існує багато способів, якими автовиробники можуть спробувати зробити свої електромобілі більш привабливими для автолюбителів. Hyundai, наприклад, встановив фальшиві звуки вихлопу та синтетичну коробку передач з подвійним зчепленням на свій Ioniq 5 N, і хоча Aston Martin ще не має свого електромобіля, він вже почав думати про те, як зробити його цікавим. В компанії роздумують нам тим, як створити вібрацію, яка б нагадували потужні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння
Перший електромобіль Aston Martin вийде на ринок у цьому десятилітті, але поки що незрозуміло в якому форматі
Розповідаючи про перший електромобіль Aston Martin, який має з’явитися наприкінці цього десятиліття, виконавчий директор компанії Адріан Холлмарк сказав, що вібрація кузова електромобіля допоможе водіям сформувати емоційний зв’язок з ним. Використання такої технології може створити у водіїв відчуття, що вони перебувають за кермом V12 Valkyrie, хоча електричний двигун це зовсім інший «звір»

Генеральний директор Едріан Холлмарк визнає, що маса акумуляторів електромобілів залишається проблемою
«Якщо скласти карту телеметрії двигуна V12 (навіть гоночного двигуна Valkyrie з природним всмоктуванням), виміряти частоти, а потім вбудувати їх в структуру кузова автомобіля, пов’язати ці данні з положенням дросельної заслінки і крутним моментом електромоторів, а потім придушити в цифровому вигляді за допомогою зустрічних хвиль неприємні високочастотні, дешеві звуки електричних частот, можна відчути себе точно так само, неначе за кермом гоночного автомобіля Valkyrie V12», – розповів Холлмарк в інтерв’ю Top Gear

Звичайно, просто випустити електромобіль, з яким водії зможуть взаємодіяти, буде недостатньо. Холлмарк визнав, що маса електромобілів залишається завеликою. Однак він визнав, що цю проблему можна вирішити за допомогою твердотільних батарей, які будуть на 30% менше, ніж сучасні акумулятори
«Отже, можна досягти цього, але це вимагає деяких нестандарних кроків у технології або процесі, щоб мати можливість отримати відчуття, які ви отримуєте в Lamborghini Huracán STO або Ferrari 488 Pista», – сказав він

Американський автовиробник Lucid, що належить Саудівській Аравії, постачатиме Aston акумулятори та електродвигуни
Aston Martin поки що не розголошує, яку форму матиме його перший електромобіль. Незалежно від того, чи буде це спортивний автомобіль, гранд-турер або, можливо, позашляховик/кросовер, він буде використовувати акумуляторні технології та електродвигуни від Lucid
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі