Тарифи Трампа змушують німецький бренд шукати нові майданчики. Тому новий завод Scout у Південній Кароліні може отримати ще одного мешканця – Audi Q8 e-tron
Хоча концерн Volkswagen Group має чимало виробничих потужностей у Сполучених Штатах, кожен окремий автомобіль марки Audi, проданий на американському ринку, наразі імпортується або з Європи, або з Мексики. А це означає, що на всі ці машини поширюється 25-відсоткове мито на імпорт автомобілів, запроваджене адміністрацією президента Трампа. Очевидно, що для преміального бренду це суттєвий “укус”, який робить його продукцію менш конкурентоспроможною. Тому Audi активно працює над стратегією, як уникнути цих тарифів, і одним із найочевидніших рішень є локалізація виробництва деяких своїх моделей безпосередньо в США

Q4 e-tron у Теннессі, Q8 e-tron у Південній Кароліні?
Згідно з повідомленнями німецької преси, Audi розглядає можливість виробництва кросовера Q4 e-tron, або його наступника, на заводі Volkswagen у Чаттанузі, штат Теннессі. Це виглядає цілком логічним кроком, адже Q4 e-tron побудований на тій же модульній електричній платформі MEB, що й Volkswagen ID.4, який вже успішно збирається саме на цьому заводі у Теннессі. Використання спільної платформи та вже налагоджених процесів значно спростило б і прискорило інтеграцію виробництва Audi

Водночас, ситуація з виробничими планами для більшого електричного кросовера Audi Q8 e-tron може змінитися. Спочатку цю модель планувалося виробляти в Мексиці. Однак тепер, через тарифний тиск, місцем її народження може стати Колумбія, штат Південна Кароліна. Саме там зараз активно будується новий завод бренду Scout (відроджена позашляхова марка під крилом VW Group), який має займатися виробництвом електричних та EREV-версій пікапа Terra та позашляховика Traveler. Хоча Volkswagen прагне позиціонувати Scout як окремий бренд, що продаватиме автомобілі безпосередньо споживачам, очевидно, концерн має достатньо впливу, щоб задіяти цей майданчик і для виробництва моделі Audi, яка не має прямого стосунку до лінійки Scout

Але на цьому плани VW Group не закінчуються
За даними німецького видання Automobilwoche, концерн також розглядає третій потенційний майданчик на території США для виробництва ще одного електричного кросовера – Audi Q6 e-tron. Де саме це може бути, наразі не повідомляється, деталі залишаються в дефіциті. Зараз Q6 e-tron виробляється на головному заводі Audi в Інгольштадті, Німеччина
Коли представників Audi запитали про ці плани, вони прямо нічого не підтвердили, але визнали, що ринок США є одним із їхніх головних пріоритетів. Він стоїть в одному ряду з Європою та Китаєм, утворюючи ключові стовпи глобальної стратегії бренду
“Ми хочемо збільшити нашу присутність у США”, – повідомив представник Audi в коментарі для Auto News. “Наразі ми розглядаємо різні сценарії. Ми впевнені, що зможемо прийняти рішення щодо конкретних деталей у консультаціях з концерном [Volkswagen Group] до кінця цього року”
Так чи інакше, “колеса вже крутяться”, і Audi робить серйозний крок до значного посилення своїх позицій у Штатах. Для компанії є імперативом зробити все можливе, щоб уникнути нових тарифів. Незалежно від того, яким буде фінальне рішення – перенесення виробництва існуючих моделей, запуск нових, або використання виробничих потужностей інших брендів у складі VW Group – очевидно, що стратегічний тиск та бажання заощадити змушують німецького виробника активно шукати рішення за океаном
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі