Німецькі преміальні бренди десятиліттями користувалися успіхом на китайському ринку. Але старі добрі часи минають: із підйомом місцевих автовиробників, особливо в сегменті електромобілів, навіть такі ікони як Mercedes, BMW і Audi змушені кардинально переглядати свою стратегію на найбільшому авторинку світу. Audi була першою, хто ступив на китайський ґрунт ще у 1988 році, і тепер знову хоче бути першою – але вже під іншим іменем. Зустрічайте: AUDI
Прем’єра вже на горизонті: AUDI готує першу серійну модель
На конференції, присвяченій підсумкам продажів за 2024 рік, генеральний директор компанії Ґернот Дьольнер оголосив: перша серійна модель AUDI дебютує на автосалоні Auto Shanghai 23 квітня. Так, саме AUDI – з великих літер, без звичних чотирьох кілець, лише прямолінійний напис. Модель базуватиметься на торішньому концепті AUDI E, і, що важливо, буде повністю електричною
Електрокари без чотирьох кілець або у чому фішка нової субмарки
Цей новий бренд не є виключно витвором Volkswagen Group. AUDI – результат спільної розробки з китайською компанією SAIC. Після дебюту першої моделі вже готуються ще два автомобілі – кросовер і Sportback – які мають вийти на ринок протягом двох наступних років. За задумом творців, AUDI орієнтований на «молодих і технологічно просунутих» клієнтів. Якщо судити з концепту, зовнішність моделей AUDI кардинально відрізнятиметься від звичних Audi: суміш футуристичного Sportback та практичного Avant. Усередині – суцільна епопея екранів, мінімум кнопок, максимум діджиталізації. І все це – на абсолютно новій платформі
Нова платформа отримала назву Advanced Digitized Platform, вона створена у партнерстві з SAIC і вже дозволила скоротити час розробки на 30%. AUDI E має колісну базу 2950 мм – більше, ніж у A6 Avant – що дозволяє вмістити величезну батарею на 100 кВт-год. За даними оптимістичного китайського циклу CLTC, запас ходу становить вражаючі 700 км. А завдяки 800-вольтовій архітектурі можна за 10 хвилин зарядити акумулятор на 370 км. Пара електромоторів видає 764 к.с. і 800 Нм крутного моменту, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 3,6 секунди
Нова платформа, нові партнери, нова аудиторія
Попри зменшення обсягів продажів Audi у Китаї на 10,9% у 2024 році (653 016 одиниць, що все одно втричі більше, ніж у США), бренд не збирається здавати позиції. Створення AUDI – це не просто експеримент, а серйозна спроба омолодити аудиторію, вийти за межі традиційного іміджу й не дати місцевим брендам перехопити ініціативу
І хоча логотип змінився, характер залишився німецьким – строгим, швидким і трішки самовпевненим. Що ж, побачимо, чи вдасться AUDI стати електричною сенсацією Піднебесної
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі