AUDI (не плутати з Audi) – новий електричний гравець з Китаю
Німецькі преміальні бренди десятиліттями користувалися успіхом на китайському ринку. Але старі добрі часи минають: із підйомом місцевих автовиробників, особливо в сегменті електромобілів, навіть такі ікони як Mercedes, BMW і Audi змушені кардинально переглядати свою стратегію на найбільшому авторинку світу. Audi була першою, хто ступив на китайський ґрунт ще у 1988 році, і тепер знову хоче бути першою – але вже під іншим іменем. Зустрічайте: AUDI

Прем’єра вже на горизонті: AUDI готує першу серійну модель
На конференції, присвяченій підсумкам продажів за 2024 рік, генеральний директор компанії Ґернот Дьольнер оголосив: перша серійна модель AUDI дебютує на автосалоні Auto Shanghai 23 квітня. Так, саме AUDI – з великих літер, без звичних чотирьох кілець, лише прямолінійний напис. Модель базуватиметься на торішньому концепті AUDI E, і, що важливо, буде повністю електричною

Електрокари без чотирьох кілець або у чому фішка нової субмарки
Цей новий бренд не є виключно витвором Volkswagen Group. AUDI – результат спільної розробки з китайською компанією SAIC. Після дебюту першої моделі вже готуються ще два автомобілі – кросовер і Sportback – які мають вийти на ринок протягом двох наступних років. За задумом творців, AUDI орієнтований на «молодих і технологічно просунутих» клієнтів. Якщо судити з концепту, зовнішність моделей AUDI кардинально відрізнятиметься від звичних Audi: суміш футуристичного Sportback та практичного Avant. Усередині – суцільна епопея екранів, мінімум кнопок, максимум діджиталізації. І все це – на абсолютно новій платформі

Нова платформа отримала назву Advanced Digitized Platform, вона створена у партнерстві з SAIC і вже дозволила скоротити час розробки на 30%. AUDI E має колісну базу 2950 мм – більше, ніж у A6 Avant – що дозволяє вмістити величезну батарею на 100 кВт-год. За даними оптимістичного китайського циклу CLTC, запас ходу становить вражаючі 700 км. А завдяки 800-вольтовій архітектурі можна за 10 хвилин зарядити акумулятор на 370 км. Пара електромоторів видає 764 к.с. і 800 Нм крутного моменту, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 3,6 секунди

Нова платформа, нові партнери, нова аудиторія
Попри зменшення обсягів продажів Audi у Китаї на 10,9% у 2024 році (653 016 одиниць, що все одно втричі більше, ніж у США), бренд не збирається здавати позиції. Створення AUDI – це не просто експеримент, а серйозна спроба омолодити аудиторію, вийти за межі традиційного іміджу й не дати місцевим брендам перехопити ініціативу

І хоча логотип змінився, характер залишився німецьким – строгим, швидким і трішки самовпевненим. Що ж, побачимо, чи вдасться AUDI стати електричною сенсацією Піднебесної