Німецькі преміальні бренди десятиліттями користувалися успіхом на китайському ринку. Але старі добрі часи минають: із підйомом місцевих автовиробників, особливо в сегменті електромобілів, навіть такі ікони як Mercedes, BMW і Audi змушені кардинально переглядати свою стратегію на найбільшому авторинку світу. Audi була першою, хто ступив на китайський ґрунт ще у 1988 році, і тепер знову хоче бути першою – але вже під іншим іменем. Зустрічайте: AUDI

Прем’єра вже на горизонті: AUDI готує першу серійну модель
На конференції, присвяченій підсумкам продажів за 2024 рік, генеральний директор компанії Ґернот Дьольнер оголосив: перша серійна модель AUDI дебютує на автосалоні Auto Shanghai 23 квітня. Так, саме AUDI – з великих літер, без звичних чотирьох кілець, лише прямолінійний напис. Модель базуватиметься на торішньому концепті AUDI E, і, що важливо, буде повністю електричною

Електрокари без чотирьох кілець або у чому фішка нової субмарки
Цей новий бренд не є виключно витвором Volkswagen Group. AUDI – результат спільної розробки з китайською компанією SAIC. Після дебюту першої моделі вже готуються ще два автомобілі – кросовер і Sportback – які мають вийти на ринок протягом двох наступних років. За задумом творців, AUDI орієнтований на «молодих і технологічно просунутих» клієнтів. Якщо судити з концепту, зовнішність моделей AUDI кардинально відрізнятиметься від звичних Audi: суміш футуристичного Sportback та практичного Avant. Усередині – суцільна епопея екранів, мінімум кнопок, максимум діджиталізації. І все це – на абсолютно новій платформі

Нова платформа отримала назву Advanced Digitized Platform, вона створена у партнерстві з SAIC і вже дозволила скоротити час розробки на 30%. AUDI E має колісну базу 2950 мм – більше, ніж у A6 Avant – що дозволяє вмістити величезну батарею на 100 кВт-год. За даними оптимістичного китайського циклу CLTC, запас ходу становить вражаючі 700 км. А завдяки 800-вольтовій архітектурі можна за 10 хвилин зарядити акумулятор на 370 км. Пара електромоторів видає 764 к.с. і 800 Нм крутного моменту, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 3,6 секунди

Нова платформа, нові партнери, нова аудиторія
Попри зменшення обсягів продажів Audi у Китаї на 10,9% у 2024 році (653 016 одиниць, що все одно втричі більше, ніж у США), бренд не збирається здавати позиції. Створення AUDI – це не просто експеримент, а серйозна спроба омолодити аудиторію, вийти за межі традиційного іміджу й не дати місцевим брендам перехопити ініціативу

І хоча логотип змінився, характер залишився німецьким – строгим, швидким і трішки самовпевненим. Що ж, побачимо, чи вдасться AUDI стати електричною сенсацією Піднебесної
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі