Представники вищого керівництва в Китаї люблять, щоб їх возили, і надають перевагу простору для ніг на задніх сидіннях. Audi вже давно задовольняє ці бажання своєю лінійкою подовжених L-моделей, і останньою новинкою в цій лінійці став електричний кросовер Q6L e-tron
Audi представила Q6L e-tron на Пекінському автосалоні 2024 року: кросовер на 105 мм довша за стандартний Q6 e-tron. Крім того, що пасажири отримали більше місця для ніг, додаткова довжина також дозволила інженерам Audi розмістити під підлогою більший акумулятор. Новий Q6L отримав 7 додаткових кВт-год ємності у порівнянні зі стандартним Q6 e-tron, що в сумі становить 107 кВт-год
Це означає, що Q6L e-tron (і SQ6 e-tron) зможе проїхати більше 700 км на одному заряді за китайським стандартом CLTC, порівняно з 625 км стандартної моделі. Завдяки 800-вольтній технології новинка також зможе заряджатися зі швидкістю до 270 кВт-год. Таким чином, новий Q6L e-tron може відновити до 260 км запасу ходу всього за 10 хвилин, а зарядитись з 10 до 80% – всього за 25 хвилин
Батареї приводитимуть у рух двигун потужністю 342 к.с. (255 кВт) у задньопривідній моделі або пару двигунів загальною потужністю 463 к.с. (345 кВт) у двомоторній повнопривідній версії
Новий Q6L e-tron також отримає оновлений інтер’єр, причому Audi обіцяє, що салон буде оснащений поліпшеними інформаційно-розважальними технологіями, адаптованими для китайського ринку
Німецький автовиробник показав, що Q6L e-tron також матиме низку функцій допомоги водієві для китайського ринку. Сюди входять адаптивний асистент водіння Driving Assistant Pro та асистент паркування Parking Assistant Pro, які працюють на основі бортового лідара, радара, ультразвукових датчиків та набору камер. Модель також буде оснащена технологією V2X, яка допоможе інформувати водіїв про аварії та інші небезпеки навколо
Audi Q6L e-tron піде в серію у 4 кварталі 2024 року, а поставки клієнтам розпочнуться у 2025 році
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі