Audi змінює стратегію: курс на преміум-сегмент із вищими цінами

18.02.2025
Audi змінює стратегію: курс на преміум-сегмент із вищими цінами — photo 31279

2024 рік став одним із найгірших для Audi: обсяги поставок впали на 11,8% до 1 671 218 автомобілів, що дозволило Tesla вперше випередити німецький бренд. Крім того, конкуренти BMW та Mercedes залишили Audi позаду в преміальному сегменті. Незважаючи на це, компанія вирішила зробити ставку не на обсяги продажів, а на збільшення прибутковості

Головний виконавчий директор Audi у Великій Британії, Хосе Мігель Апарісіо, в інтерв’ю Auto Express підтвердив, що бренд зміщуватиметься у вищий преміальний сегмент. Це означає не лише покращення якості та іміджу, а й суттєве підвищення цін. Audi планує дистанціюватися від основного бренду Volkswagen, не перетинаючи межі, встановлені Porsche

Audi змінює стратегію: курс на преміум-сегмент із вищими цінами — photo 2

Скорочення модельного ряду та нові преміальні авто

Як частина цієї стратегії, Audi відмовляється від своїх найдоступніших моделей. Компактний хетчбек A1 Sportback та компактний кросовер Q2 не отримають продовження, що зробить A3 початковою моделлю в лінійці бренду. З іншого боку, компанія планує розширення у сегменті розкішних автомобілів

Можливим початком цієї трансформації стане наступник Audi A8, натхненний концептом Grandsphere. Також представлений раніше Urbansphere натякає на появу преміального кросовера класом вище Q7 та Q8. Водночас, поточне покоління A8, ймовірно, залишиться на ринку довше – за даними Auto Motor und Sport, Audi може оновити цей флагманський седан ще раз, щоб підтримувати його конкурентоспроможність протягом наступних кількох років

Audi змінює стратегію: курс на преміум-сегмент із вищими цінами — photo 3

Майбутнє Audi: електрифікація та гнучкість у стратегії

Конкуренти Audi також активно змінюють стратегію. Наприклад, Jaguar планує перехід на повністю електричні моделі, що викликало неоднозначну реакцію серед шанувальників бренду. Спочатку Audi планувала повний перехід на електромобілі до 2033 року, однак тепер компанія переглядає свої плани та залишає місце для більш гнучкого підходу

Ринок преміальних авто стає дедалі конкурентнішим. Наприклад, навіть DS Automobiles, що входить до складу Stellantis, планує змагатися з Bentley. У такій ситуації Audi прагне закріпити свої позиції, зміцнюючи преміальний імідж та впроваджуючи більш дорогі, ексклюзивні моделі

Audi змінює стратегію: курс на преміум-сегмент із вищими цінами — photo 4
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK