Avatr має дві флагманські моделі – 11 SUV та 12 Gran Coupe, але скоро до них приєднається новинка. Китайський виробник електромобілів преміум-класу показав закамуфльовані прототипи нового кросовера, який, за чутками, називатиметься Avatr 15
Роздвоєні фари вписуються в стиль моделі Avart 11, а тонкі задні ліхтарі нагадують більш витончений Avatr 12. На офіційних фотографіях ми бачимо два прототипи: один з камерами замість дзеркал, інший зі звичайними дзеркалами

Камуфляж не дозволяє оцінити задню частину, чи буде вано майже без заднього скла, як у Avatr 12. Також незрозуміло, чи матиме новинка дисплей на капоті, як у своїх побратимів, та чи буде комунікувати з іншими учасниками дорожнього руху
Один з прототипів оснащений висувним тентом, багажником на даху і зчіпним пристроєм, що підкреслює його позашляховий характер. Під камуфляжем приховано кілька додаткових деталей, наприклад, розмір легкосплавних дисків (22 дюйми) та місце проведення фотосесії (Монголія)

За даними китайських ЗМІ, Avatr 15 дебютує у другому кварталі 2024 року, та складе пряму конкуренцію Tesla Model Y. Очікується, що він буде меншим за Avatr 11 довжиною 4880 мм та Avatr 12 довжиною 5020 мм, хоча й матиме досить солідний дорожній просвіт
Окрім зображеного на фото позашляховика, Avatr також працює над іншою моделлю, яка вже має скласти конкуренцію популярній Tesla Model 3. Що стосується варіантів силових установок, відомо, що Avatr заради збільшення продажів, поряд з чистими електромобілями (BEV), буде пропонувати й варіанти з розширювачем діапазону ходу (EREV)

З новинками Avatr планує вийти на інші ринки за межами Китаю. Експансія почнеться пізніше цього року з країн Південно-Східної Азії, включаючи Таїланд, а потім Об’єднані Арабські Емірати. Потім Avatr планує відкрити представництво в Європі десь у 2026-2027 роках, хоча є ймовірність, що вони зрештою прийдуть й до Північної Америки. Варто зазначити, що дизайн-центр Avatr знаходиться в Мюнхені, Німеччина, що свідчить про глобальні наміри бренду
Читати далі
Схожі записиНовий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]
28 Листопада 2025
Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі