BMW цілком задоволена тим, як ринок зустрів новий електричний кросовер iX3 на платформі Neue Klasse. Тим часом, інженери готують спортивні версії, створені під впливом філософії підрозділу BMW M, який відповідає за найпотужніші та найяскравіші автомобілі марки
Фотошпигуни помітили прототип iX3 з агресивнішими формами під час випробувань на дорогах поблизу Нюрбургринга. В порівнянні з ранніми тестовими автомобілями, ця машина виглядає значно ближче до серійного виробництва. Видно нові деталі кузова, більші колеса і гальма, а також занижену підвіску

Компанія готує не одну, а щонайменше дві спортивні версії
Перша матиме назву iX3 M60 і стане перехідним варіантом між стандартним iX3 і справжнім M-автомобілем. Друга — повноцінний iX3 M, що отримає максимальні характеристики та агресивнішу техніку
Прототип на випробуваннях має перероблений капот із помітними підйомами або навіть вентиляційними каналами. Така деталь може говорити про вдосконалене охолодження електричних компонентів. У звичайного iX3 спереду є невеликий багажний відсік, але у спортивної версії частину простору могли віддати під додаткові блоки управління та систему охолодження

Передній бампер має гостріші форми, ніж у комплектації M Sport, доступної вже зараз
З’явилися нові пороги та розширені накладки, диски отримали спортивний п’ятиспицевий дизайн. Ззаду звертає на себе увагу інакше оформлений дифузор — він не кричущий, скоріше функціональний, та відповідає стилю останніх моделей BMW M
Техніка також буде іншою: жорсткіше налаштована підвіска, знижений кліренс і потужніші гальма з перфорованими дисками свідчать, що автомобіль готують під швидку їзду і динамічні повороти

Скільки буде потужності?
Спочатку очікується версія iX3 M60. Вона матиме два електромотори і, безумовно, перевищить 463 к.с. моделі iX3 50 xDrive. Є припущення, що потужність може піднятися вище 600 к.с.
Повноцінний iX3 M має використати нову архітектуру з чотирма електромоторами, яку BMW називає «серцем радості». Теоретично така система здатна видавати понад 1300 к.с., але для iX3 M очікують реалістичні 700–800 к.с. із можливим рекордним приростом у майбутніх версіях, наприклад Competition
Дебют iX3 M60 може відбутися вже наступного року, а повністю заряджений спортивний iX3 M вийде не раніше 2027-го
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі