BMW M випробовує електричну трансмісію з чотирма моторами
BMW M готується до дебюту своєї нової повністю електричної моделі, що ознаменує початок нової ери для бренду. До того, як це станеться, нова серія відео на YouTube дає можливість зазирнути за лаштунки розробки електромобіля, показуючи ранні прототипи BMW M та обговорюючи їхню чотиримоторну силову установку
Перший епізод серії «BMW M Electrified» присвячений підготовці «Board Management Drive». Цей секретний тест-драйв призначений для того, щоб інженери поділилися своїми найцікавішими напрацюваннями з усім правлінням BMW. Це важливий етап для команди, оскільки майбутнє кожного проекту фактично залежить від того, що про нього подумають топ-менеджери компанії
Інженери BMW створили прототип електромобіля M2, щоб справити враження на керівництво компанії
На відео один з ранніх прототипів електромобіля, який був побудований на базі BMW M2 (F87) попереднього покоління. Біла модель має дещо інший передній бампер і яскраво виражений спойлер у формі «качиного хвоста», але виглядає досить скромно, якщо не брати до уваги очевидну відсутність вихлопних труб. Це, ймовірно, дозволило команді розробників непомітно протестувати новий силовий агрегат і динаміку на дорогах загального користування
Звісно, зіркою відео є знайомий нам прототип BMW M, який був помічений на випробуваннях з 2022 року. Він побудований на базі BMW i4, але має різні компоненти від M3/M4, широкі розширювачі крил, карбон-керамічні гальма та спеціальне камуфляжне покриття. Що ще важливіше, він оснащений трансмісією з чотирма електродвигунами з передовими функціями векторизації крутного моменту і їздить на посиленому шасі з виготовленими на замовлення переднім і заднім підрамниками
Усі майбутні високопродуктивні електромобілі з емблемою BMW M матимуть чотиримоторну силову установку
Карстен Вольф, відповідальний за характеристики транспортних засобів в BMW M, сказав, що чотиримоторна силова установка буде використовуватися на всіх майбутніх електрокарах. «Ми побачимо технічні концепції, які ми зараз тестуємо, в тому числі чотири електродвигуни, у всіх високопродуктивних автомобілях BMW M в майбутньому». У цьому контексті Вольф зазначив, що модульна система, що включає силову установку електромобіля та динаміку водіння, має вирішальне значення для майбутнього BMW M
Говорячи про розвиток електромобілів, Франциск ван Меель, генеральний директор BMW M GmbH, зазначив: «Для мене мова йде не про трансформацію, а про використання нових технологій і про те, щоб з’ясувати, як вийти на межі технічно можливого». За словами ван Меела, їхньою метою було «централізувати всі блоки управління в центральній логіці управління», зменшивши складність електроніки та уникнувши будь-яких перешкод між ними
Серійний електромобіль буде побудований на архітектурі Neue Klasse
Раніше цього року керівник BMW M зробив сміливу заяву про майбутній повністю електричний седан, сказавши, що він «перевершить все, що ви коли-небудь бачили». Очікується, що серійна модель очолить майбутню лінійку седанів BMW i3 (БМВ ай3), яка буде побудована на архітектурі Neue Klasse. Це буде електричний еквівалент BMW M3, який продовжить своє існування у вигляді ДВЗ з м’яким гібридним шестициліндровим двигуном
В певний момент відео у прототипу на базі i4 виникла механічна проблема, і команді довелося замінити передні електродвигуни. Інженери підкреслюють, наскільки важливо проводити випробування в реальних умовах на ранній стадії, оскільки симуляції не можуть забезпечити такий самий зворотній зв’язок з абсолютно новою технологією. На щастя, всі питання були вирішені до того, як члени правління BMW сіли за кермо електромобіля
Наступний епізод, ймовірно, покаже нам результати тест-драйву. За словами генерального директора BMW M, високопосадовці «нічого не сказали» після того, як відчули динаміку руху електромобілів. Судячи з того, що проект отримав зелене світло для виробництва – це була хороша реакція