У той час як Європейський Союз розглядає питання про введення тарифів на імпорт китайських електромобілів, щоб захистити своїх місцевих виробників, німецькі компанії BMW та Mercedes виступили проти цього кроку, стверджуючи, що він може мати зворотні наслідки
Китайський уряд зроби все для зростання вітчизняної автомобільної промисловості, пропонуючи щедрі субсидії місцевим виробникам електромобілів та акумуляторів до них. І цей крок був настільки успішним, що в країні зараз виробляється набагато більше автомобілів, ніж може перетравити внутрішній ринок – ми про це писали в Блозі
Однак і BMW, і Mercedes мають заводи в Китаї, і вони стверджують, що запровадження імпортних тарифів на автомобілі та комплектуючі китайського виробництва може сповільнити перехід Європи на електромобілі
«Ми не вважаємо, що наша галузь потребує захисту», – заявив на тижні генеральний директор BMW Олівер Зіпс, повідомляє Reuters. «Без ресурсів з Китаю в Європі не може бути Зеленого курсу». Генеральний директор Mercedes Ола Каелленіус погодився з Зіпсом. Насправді, в минулому він стверджував, що ЄС повинен знизити тарифи проти азіатської країни, а не підвищувати їх
Однак не всі європейські автовиробники з цим погоджуються. У свіжому листі до європейських виборців генеральний директор Renault Лука де Мео написав, що континент повинен підтримати свій автомобільний сектор, і запропонував автовиробникам об’єднати свої ресурси і працювати разом, щоб побороти китайську автомобільну промисловість
Розслідування Європейського Союзу має завершитися в листопаді, але він може прийняти рішення про введення тимчасових мит для китайських електромобілів вже в липні. Незважаючи на опозицію з боку Німеччини, лідери блоку, схоже, підтримують вжиття заходів для захисту європейського виробничого сектору від зовнішньої загрози
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі