BMW та Mercedes проти тарифів ЄС на китайські електромобілі
У той час як Європейський Союз розглядає питання про введення тарифів на імпорт китайських електромобілів, щоб захистити своїх місцевих виробників, німецькі компанії BMW та Mercedes виступили проти цього кроку, стверджуючи, що він може мати зворотні наслідки
Китайський уряд зроби все для зростання вітчизняної автомобільної промисловості, пропонуючи щедрі субсидії місцевим виробникам електромобілів та акумуляторів до них. І цей крок був настільки успішним, що в країні зараз виробляється набагато більше автомобілів, ніж може перетравити внутрішній ринок – ми про це писали в Блозі
Однак і BMW, і Mercedes мають заводи в Китаї, і вони стверджують, що запровадження імпортних тарифів на автомобілі та комплектуючі китайського виробництва може сповільнити перехід Європи на електромобілі
«Ми не вважаємо, що наша галузь потребує захисту», – заявив на тижні генеральний директор BMW Олівер Зіпс, повідомляє Reuters. «Без ресурсів з Китаю в Європі не може бути Зеленого курсу». Генеральний директор Mercedes Ола Каелленіус погодився з Зіпсом. Насправді, в минулому він стверджував, що ЄС повинен знизити тарифи проти азіатської країни, а не підвищувати їх
Однак не всі європейські автовиробники з цим погоджуються. У свіжому листі до європейських виборців генеральний директор Renault Лука де Мео написав, що континент повинен підтримати свій автомобільний сектор, і запропонував автовиробникам об’єднати свої ресурси і працювати разом, щоб побороти китайську автомобільну промисловість
Розслідування Європейського Союзу має завершитися в листопаді, але він може прийняти рішення про введення тимчасових мит для китайських електромобілів вже в липні. Незважаючи на опозицію з боку Німеччини, лідери блоку, схоже, підтримують вжиття заходів для захисту європейського виробничого сектору від зовнішньої загрози