У Південній Кароліні майже добудовано новітній завод із виробництва акумуляторів для електромобілів
Інвестиції — понад $1,6 мільярда доларів, робочих місць — заплановано 1600. Але замість запуску — гальмування. Компанія AESC несподівано призупинила роботи, посилаючись на економічну нестабільність, тарифні ризики та невизначеність щодо федеральних податкових стимулів
Цей об’єкт мав стати ключовим елементом електромобільної стратегії BMW у США, зокрема для нових моделей на платформі Neue Klasse — включно з iX3 нового покоління та електричним седаном i3. Будівництво будівель фактично завершено, але монтаж обладнання та запуск виробничих ліній поставлено на паузу
У внутрішньому меморандумі, який потрапив у розпорядження The Wall Street Journal, виконавчий директор AESC у США та Європі Кнудт Флор прямо заявив: призупинка пов’язана з невизначеністю щодо чинної економічної політики та податкового середовища. За його словами, компанія має намір завершити проєкт, щойно на ринку з’явиться більше стабільності та прогнозованості
Однією з ключових проблем стали мита
Якщо AESC імпортує необхідне виробниче обладнання з Китаю, компанія зіткнеться з величезними додатковими витратами. Окрім того, окремі мита на сталь та алюміній ще більше ускладнюють ситуацію для виробника акумуляторів
Ситуація виглядає парадоксально: саме адміністрація Байдена активно залучала інвесторів у «зелену» промисловість через Inflation Reduction Act, що стимулював понад $130 млрд інвестицій у галузь електромобілів — з особливим акцентом на акумуляторне виробництво. Але нині республіканці пропонують обмежити дію цих субсидій — зокрема, завершити підтримку на рік раніше й заборонити її для компаній, пов’язаних із певними державами, зокрема Китаєм
AESC, попри японську штаб-квартиру, перебуває під контролем китайської Envision Group
Це робить її вразливою до політичних змін у США — особливо на тлі нового курсу Дональда Трампа, який уже анонсує повернення до жорсткого тарифного тиску
«Ми вже інвестували понад $1 мільярд у проєкт у Флоренції та очікуємо, що зможемо продовжити роботи, щойно ситуація стабілізується», — заявили в AESC. «Компанія залишається відданою зобов’язанням інвестувати $1,6 мільярда і створити 1600 робочих місць у найближчі роки»
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі