BYD готує електрифікований пікап потужністю 480 к.с.
Він має з’явиться у 2024 році і буде конкурувати з Ford Ranger й Toyota Hilux на ринках Мексики та Австралії
Китайський автомобільний гігант BYD опублікував фотографії свого першого електрифікованого пікапа у вигляді закамуфльованого прототипу, а також нові подробиці про його платформу та гібридну силову установку. Поки що неназвана “середньо- і повнорозмірна вантажівка” дебютує на світових ринках пізніше цього року. Окрім версії PHEV, яка буде доступна на початковому етапі, очікується, що в майбутньому до лінійки приєднається повністю електрична версія
Кузов прототипу прихований під барвистою камуфляжною плівкою. Довжина пікапа складає 5 457 мм, а ширина 1 971 мм з колісною базою 3 260 мм. Тобто він більший за Ford Ranger довжиною 5370 мм та інших однотонних пікапів аналогічного розміру
Кузов з подвійною кабіною вказує на п’ятимісний салон. Як повідомляється, інтер’єр буде оснащений за останнім словом техніки, на рівні з пасажирськими моделями BYD. Водій матиме доступ до “надширококутної системи огляду на 540°”, яка поєднує в собі круговий огляд на 360° з оглядом ходової частини на 180°, що доцільно на бездоріжжі. Заднє спальне місце матиме безліч можливостей для кастомізації, а також функцію Vehicle-to-load (VTOL), що дозволяє живити будь-які електронні пристрої за рахунок енергії акумулятора
Вантажівка побудована на позашляховій платформі DMO Super Hybrid Off-road Platform і оснащена гібридною силовою установкою, що підключається, та “інтелектуальною електричною системою повного приводу”. За словами BYD, комбінована потужність складає майже 480 к.с., що еквівалентно потужності V8. Хоча компанія не розкрила подробиць про електрифіковану установку, вона, ймовірно, складається з турбованого 1,5-літрового чотирициліндрового двигуна і здвоєних електродвигунів
Пікап зберігатиме енергію в літій-залізо-фосфатній батареї сімейства BYD Blade, яка інтегрована в “надійне шасі з високоміцної сталевої рами”. Про запас ходу не повідомляється, але версія PHEV зможе проїхати до 1 000 км між заправками/зарядками, а запас ходу з нульовим рівнем викидів становитиме приблизно 100 км. Очікується, що майбутня суто електрична версія матиме схожі технічні характеристики, за винятком бензинового двигуна та більшої ємності акумуляторної батареї
Чинне законодавство в Китаї несприятливе для пікапів, саме тому BYD приділяє більше уваги глобальним ринкам для своєї майбутньої моделі. Вже підтверджено, що новинка буде запропонована в Австралії, де середньорозмірні пікапи зазвичай домінують в чартах продажів. Крім того, існує потенціал для виходу на ринки Азії та Південної Америки, включаючи Мексику, де BYD будує завод для своїх бюджетних електромобілів