Китайська компанія BYD хоче отримати шматок північноамериканського ринку електромобілів, плануючи продавати електромобілі в Канаді
Документи, подані до федерального уряду та уряду Онтаріо, показують як лобісти від імені BYD просять «проконсультувати з питань, пов’язаних з очікуваним виходом BYD на ринок Канади для продажу пасажирських електромобілів»
BYD звернулася з проханням дізнатися про «створення нового бізнесу і застосування тарифів на електромобілі»
Хоча BYD офіційно не оголошувала про свої плани, представники компанії нещодавно зустрічалися з канадськими дилерами щодо відкриття фірмових автосалонів. Ця інформація з’явилася саме в той час, коли Канада роздумує над можливістю впровадження тарифів на імпорт китайських електромобілів
Нагадаємо, що BYD вже поставив свою першу партію електромобілів 100 Yuan Plus в Мексику ще в червні минулого року
Нещодавно BYD випустила свій перший пікап, гібридний Shark PHEV, в Мексиці. Його ціна стартує від $53 400 (899 980 песо) і він буде конкурувати з найбільш продаваними вантажівками, такими як Toyota Hilux та Ford Ranger
З витратою палива 7,5 л на 100 км, BYD стверджує, що Shark приблизно на 40% економічніший, ніж аналоги з суто бензиновими двигунами. Окрім того, BYD Shark може проїхати до 100 км на електротязі за циклом NEDC
Цей пікап також буде вироблятися на заводі в Мексиці, що створить понад тисячу робочих місць. Менеджер BYD в Мексиці, Чжоу Чжоу, підтвердив, що компанія розглядала можливість будівництва заводу в цій країні на початку цього року. За словами Чжоу, Мексика має величезний потенціал не лише з точки зору внутрішніх продажів, але й як ключова країна-експортер. Кілька автовиробників, включаючи Kia, BMW, Stellantis і Tesla, оголосили про плани виробництва електромобілів у Мексиці
Чи вплине вихід BYD на ринок Канади на північноамериканський ринок електромобілів?
Хоча китайський виробник електромобілів не планує продавати електромобілі в США (хоча він вже продає електробуси), BYD може використовувати Канаду і Мексику як «порти входу». Оскільки такі американські автовиробники, як Ford і GM, відклали запуск нових електромобілів, BYD може в кінцевому підсумку скористатися цією ситуацією
Генеральний директор Ford Джим Фарлі попередив, що дешеві китайські електромобілі таких виробників електромобілів як BYD, є основними конкурентами. Фарлі додав, що якщо Ford не зможе випустити прибутковий електромобіль протягом наступних п’яти років, його ринок збуту скоротиться до Північної Америки. А тепер навіть ці перспективи опинилися під загрозою
Наразі Ford розробляє недорогу платформу для електромобілів, щоб не відставати від BYD, Tesla та інших, але вона має з’явитися не раніше 2026 року
Читати далі
Схожі записиПівденнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]
17 Жовтня 2025Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі