BYD наближається до США через ринок Канади
Китайська компанія BYD хоче отримати шматок північноамериканського ринку електромобілів, плануючи продавати електромобілі в Канаді
Документи, подані до федерального уряду та уряду Онтаріо, показують як лобісти від імені BYD просять «проконсультувати з питань, пов’язаних з очікуваним виходом BYD на ринок Канади для продажу пасажирських електромобілів»
BYD звернулася з проханням дізнатися про «створення нового бізнесу і застосування тарифів на електромобілі»
Хоча BYD офіційно не оголошувала про свої плани, представники компанії нещодавно зустрічалися з канадськими дилерами щодо відкриття фірмових автосалонів. Ця інформація з’явилася саме в той час, коли Канада роздумує над можливістю впровадження тарифів на імпорт китайських електромобілів
Нагадаємо, що BYD вже поставив свою першу партію електромобілів 100 Yuan Plus в Мексику ще в червні минулого року
Нещодавно BYD випустила свій перший пікап, гібридний Shark PHEV, в Мексиці. Його ціна стартує від $53 400 (899 980 песо) і він буде конкурувати з найбільш продаваними вантажівками, такими як Toyota Hilux та Ford Ranger
З витратою палива 7,5 л на 100 км, BYD стверджує, що Shark приблизно на 40% економічніший, ніж аналоги з суто бензиновими двигунами. Окрім того, BYD Shark може проїхати до 100 км на електротязі за циклом NEDC
Цей пікап також буде вироблятися на заводі в Мексиці, що створить понад тисячу робочих місць. Менеджер BYD в Мексиці, Чжоу Чжоу, підтвердив, що компанія розглядала можливість будівництва заводу в цій країні на початку цього року. За словами Чжоу, Мексика має величезний потенціал не лише з точки зору внутрішніх продажів, але й як ключова країна-експортер. Кілька автовиробників, включаючи Kia, BMW, Stellantis і Tesla, оголосили про плани виробництва електромобілів у Мексиці
Чи вплине вихід BYD на ринок Канади на північноамериканський ринок електромобілів?
Хоча китайський виробник електромобілів не планує продавати електромобілі в США (хоча він вже продає електробуси), BYD може використовувати Канаду і Мексику як «порти входу». Оскільки такі американські автовиробники, як Ford і GM, відклали запуск нових електромобілів, BYD може в кінцевому підсумку скористатися цією ситуацією
Генеральний директор Ford Джим Фарлі попередив, що дешеві китайські електромобілі таких виробників електромобілів як BYD, є основними конкурентами. Фарлі додав, що якщо Ford не зможе випустити прибутковий електромобіль протягом наступних п’яти років, його ринок збуту скоротиться до Північної Америки. А тепер навіть ці перспективи опинилися під загрозою
Наразі Ford розробляє недорогу платформу для електромобілів, щоб не відставати від BYD, Tesla та інших, але вона має з’явитися не раніше 2026 року