Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів
Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів
Першою стала лінійка Tang PHEV, випущена з березня 2015 по липень 2017 року. Виробник визнав, що недоліки в конструкції можуть призвести до несправностей контролера приводного двигуна. У крайніх випадках можливе навіть займання друкованої плати, тому ремонт буде проведено безкоштовно у фірмових сервісних центрах
Друга частина відкликання стосується 71 248 електромобілів Yuan Pro, вироблених між лютим 2021 та серпнем 2022 року. Через порушення герметичності корпусу існує ризик потрапляння води до акумулятора, що може викликати коротке замикання. Для усунення проблеми дилери BYD використовуватимуть спеціальний герметик, який посилює захист батарейного блоку
Модель Yuan Pro вже замінила нова версія — Yuan Up, що з’явилася в Китаї у лютому 2024 року. Вона позиціонується нижче популярного Yuan Plus, який на міжнародних ринках відомий під назвою Atto 3
BYD уже має досвід масштабних відкликань
У вересні минулого року компанія відкликала майже 100 000 електромобілів Dolphin і Yuan Plus, а у січні поточного року — понад 6800 гібридних позашляховиків під брендом Fang Cheng Bao. Проте нинішня кампанія стала найбільшою в історії виробника і свідчить про його готовність реагувати на проблеми відкрито й відповідально
Попри складнощі, BYD залишається лідером китайського ринку електромобілів
Торік компанія випередила Volkswagen і стала найуспішнішим брендом країни. Її агресивна стратегія зниження цін дала змогу суттєво збільшити продажі, але водночас запустила цінову війну серед виробників, зокрема Geely, XPeng та Xiaomi
За дев’ять місяців 2025 року китайський ринок поглинув майже дев’ять мільйонів електричних і гібридних авто, закріпивши за собою статус найбільшого у світі. Однак у вересні продажі BYD уперше за півтора року знизилися, що свідчить про загострення конкуренції всередині країни. Водночас компанія продовжує активно розширювати присутність за кордоном, зокрема в Європі та Південно-Східній Азії, де попит на електромобілі зростає швидше, ніж будь-де у світі
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Його дизайн і технічні особливості стали відомі завдяки випадковому витоку інформації — під час публікації результатів краш-тестів Euro NCAP. Тестова організація ненароком показала автомобіль у всій красі, ще до офіційної прем’єри, подарувавши нам перший погляд на новинку Хоча MG поки не оприлюднив жодного офіційного фото, знімки з випробувань дають змогу добре роздивитися модель Навіть попри […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі