Китайська компанія має намір поєднати бензиново-електричну систему п’ятого покоління з новою електромобільною платформою
BYD прагне подолати бар’єр у 1900 км пробігу зі своїми наступними бензиновими та електричними автомобілями, які будуть оснащені гібридною системою п’ятого покоління та електромобільною платформою четвертого покоління
Нова система PHEV, елементи якої, як очікується, будуть представлені на автосалоні в Пекіні в квітні, є еволюцією системи Dual Mode (DM), що використовується в нинішньому модельному ряді BYD
Китайський виробник запустив систему DM у 2008 році і з тих пір постійно оновлює її новими технологічними досягненнями
Архітектура четвертого покоління, що використовується в PHEV, включаючи останню версію найбільш популярного позашляховика Song Plus, представлена у двох формах: DM-i, орієнтована на економічність, та DM-p, що більше зосереджена на потужності та швидкості
Обидві версії використовують 110-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що працює за циклом Аткінсона, в поєднанні з 177-сильним синхронним електродвигуном та CVT
Покупці можуть обрати акумуляторну батарею LFP ємністю 8,32 кВт-год або 18,32 кВт-год з моделлю DM-i, яка має забезпечити запас ходу до 1150 км за китайським тестовим циклом CLTC. Об’єм бензобаку становить 60 літрів
Початкова версія системи PHEV п’ятого покоління від BYD, яку планується запустити у виробництво з 2025 року, поєднує сильні сторони існуючої системи DM-i з ключовими розробками, внесеними в її двигун, електродвигун і акумуляторну батарею
Хоча параметри паливного бака і ємності батареї ще не розкриті, повідомляється, що вона забезпечує запас ходу до 2000 км, залежно від моделі, що передбачає або значне збільшення розміру батареї або паливного бака, або, можливо, можливість роботи системи як “повного гібрида”, коли тягова батарея розряджається, підвищуючи ефективність двигуна внутрішнього згоряння

Нова система PHEV буде поєднуватися з новим поколінням широко розповсюдженої BYD ePlatform
Поточні моделі BYD базуються на платформі 3.0, яка запущена в 2021 році. Моделі з новою системою PHEV будуть базуватися на більш просунутій платформі 4.0, яка також буде використовуватися в наступному поколінні електромобілів BYD
Наразі більше половини з 3,02 мільйона світових продажів BYD у 2023 році становили PHEV
Новина про план BYD значно розширити асортимент своїх моделей PHEV з’явилася після того, як керівництво компанії повідомило, що воно ініціювало нову трирічну бізнес-стратегію
Вона спрямована на подальше зміцнення позицій BYD в якості лідера з виробництва електрифікованих транспортних засобів (PHEV і EV разом узятих)
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі