Китайська компанія має намір поєднати бензиново-електричну систему п’ятого покоління з новою електромобільною платформою
BYD прагне подолати бар’єр у 1900 км пробігу зі своїми наступними бензиновими та електричними автомобілями, які будуть оснащені гібридною системою п’ятого покоління та електромобільною платформою четвертого покоління
Нова система PHEV, елементи якої, як очікується, будуть представлені на автосалоні в Пекіні в квітні, є еволюцією системи Dual Mode (DM), що використовується в нинішньому модельному ряді BYD
Китайський виробник запустив систему DM у 2008 році і з тих пір постійно оновлює її новими технологічними досягненнями
Архітектура четвертого покоління, що використовується в PHEV, включаючи останню версію найбільш популярного позашляховика Song Plus, представлена у двох формах: DM-i, орієнтована на економічність, та DM-p, що більше зосереджена на потужності та швидкості
Обидві версії використовують 110-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що працює за циклом Аткінсона, в поєднанні з 177-сильним синхронним електродвигуном та CVT
Покупці можуть обрати акумуляторну батарею LFP ємністю 8,32 кВт-год або 18,32 кВт-год з моделлю DM-i, яка має забезпечити запас ходу до 1150 км за китайським тестовим циклом CLTC. Об’єм бензобаку становить 60 літрів
Початкова версія системи PHEV п’ятого покоління від BYD, яку планується запустити у виробництво з 2025 року, поєднує сильні сторони існуючої системи DM-i з ключовими розробками, внесеними в її двигун, електродвигун і акумуляторну батарею
Хоча параметри паливного бака і ємності батареї ще не розкриті, повідомляється, що вона забезпечує запас ходу до 2000 км, залежно від моделі, що передбачає або значне збільшення розміру батареї або паливного бака, або, можливо, можливість роботи системи як “повного гібрида”, коли тягова батарея розряджається, підвищуючи ефективність двигуна внутрішнього згоряння
Нова система PHEV буде поєднуватися з новим поколінням широко розповсюдженої BYD ePlatform
Поточні моделі BYD базуються на платформі 3.0, яка запущена в 2021 році. Моделі з новою системою PHEV будуть базуватися на більш просунутій платформі 4.0, яка також буде використовуватися в наступному поколінні електромобілів BYD
Наразі більше половини з 3,02 мільйона світових продажів BYD у 2023 році становили PHEV
Новина про план BYD значно розширити асортимент своїх моделей PHEV з’явилася після того, як керівництво компанії повідомило, що воно ініціювало нову трирічну бізнес-стратегію
Вона спрямована на подальше зміцнення позицій BYD в якості лідера з виробництва електрифікованих транспортних засобів (PHEV і EV разом узятих)
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі