Китайська компанія має намір поєднати бензиново-електричну систему п’ятого покоління з новою електромобільною платформою
BYD прагне подолати бар’єр у 1900 км пробігу зі своїми наступними бензиновими та електричними автомобілями, які будуть оснащені гібридною системою п’ятого покоління та електромобільною платформою четвертого покоління
Нова система PHEV, елементи якої, як очікується, будуть представлені на автосалоні в Пекіні в квітні, є еволюцією системи Dual Mode (DM), що використовується в нинішньому модельному ряді BYD
Китайський виробник запустив систему DM у 2008 році і з тих пір постійно оновлює її новими технологічними досягненнями
Архітектура четвертого покоління, що використовується в PHEV, включаючи останню версію найбільш популярного позашляховика Song Plus, представлена у двох формах: DM-i, орієнтована на економічність, та DM-p, що більше зосереджена на потужності та швидкості
Обидві версії використовують 110-сильний 1,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з турбонаддувом, що працює за циклом Аткінсона, в поєднанні з 177-сильним синхронним електродвигуном та CVT
Покупці можуть обрати акумуляторну батарею LFP ємністю 8,32 кВт-год або 18,32 кВт-год з моделлю DM-i, яка має забезпечити запас ходу до 1150 км за китайським тестовим циклом CLTC. Об’єм бензобаку становить 60 літрів
Початкова версія системи PHEV п’ятого покоління від BYD, яку планується запустити у виробництво з 2025 року, поєднує сильні сторони існуючої системи DM-i з ключовими розробками, внесеними в її двигун, електродвигун і акумуляторну батарею
Хоча параметри паливного бака і ємності батареї ще не розкриті, повідомляється, що вона забезпечує запас ходу до 2000 км, залежно від моделі, що передбачає або значне збільшення розміру батареї або паливного бака, або, можливо, можливість роботи системи як “повного гібрида”, коли тягова батарея розряджається, підвищуючи ефективність двигуна внутрішнього згоряння

Нова система PHEV буде поєднуватися з новим поколінням широко розповсюдженої BYD ePlatform
Поточні моделі BYD базуються на платформі 3.0, яка запущена в 2021 році. Моделі з новою системою PHEV будуть базуватися на більш просунутій платформі 4.0, яка також буде використовуватися в наступному поколінні електромобілів BYD
Наразі більше половини з 3,02 мільйона світових продажів BYD у 2023 році становили PHEV
Новина про план BYD значно розширити асортимент своїх моделей PHEV з’явилася після того, як керівництво компанії повідомило, що воно ініціювало нову трирічну бізнес-стратегію
Вона спрямована на подальше зміцнення позицій BYD в якості лідера з виробництва електрифікованих транспортних засобів (PHEV і EV разом узятих)
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі