BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту

18.09.2024
BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 18500

Компанія BYD обрала виставку IAA Transportation Show в Ганновері, щоб представити низку електричних вантажівок, розроблених спеціально для європейського ринку. Серед них – великий фургон BYD E-Valli для доставки “останньої милі” та посилок, тягач EYT 2.0, фургон ETM6 та більша вантажівка ETH8

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 2

BYD E-Vali – це конкурент VW e-Crafter, Renault Master E-Tech та низки великих електричних фургонів, побудованих Stellantis (Fiat Ducato, Opel Movano, Citroen Jumpy, Peugeot Boxer, Toyota Pro-Ace)

Китайський LCV доступний у двох версіях: довжиною 5995 мм і 6995 мм відповідно

Вантажопідйомність становить 700-1450 кг, а об’єм вантажу – 13,9-17,9 кубічних метрів

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 3

Компанія пропонує на вибір електричні силові агрегати RWD і AWD, обидва в поєднанні з батареєю BYD Blade ємністю 80,64 кВт-год. Максимальний запас ходу варіюється в межах 220-250 км

Зовнішній вигляд BYD E-Valli простий, але футуристичний, з сучасними світлодіодами та пластиковою обшивкою навколо колісних арок. Усередині – цифрова панель приладів, великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи та безліч систем ADAS

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 4

Дивно виглядає BYD EYT 2.0 – це повністю електричний тягач, призначений для використання в портах, терміналах аеропортів та розподільчих центрах. Його не зустрінеш на дорогах загального користування, тому він виглядає як куток маленької квартири 

Масивна батарея BYD Blade ємністю 216,7 кВт-год забезпечує до 16 годин роботи. За допомогою зарядного пристрою постійного струму потужністю 130 кВт батарея може зарядитися на 20-80% всього за одну годину, що зводить до мінімуму час простою. Електрична силова установка генерує до 349 к.с. (260 кВт) потужності, що достатньо для роботи з контейнерами та причепами з максимальною швидкістю 40 км/год

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 5

Далі йде електрична вантажівка для 7,5-тонного сегменту. BYD ETM6 призначена для “перевезень у межах міста з нульовим рівнем викидів” і має конфігуроване шасі довжиною 5940 мм або 7635 мм. Дозволене корисне навантаження становить 3710 кг і 3640 кг відповідно. Вантажівка працює на платформі BYD ePlatform і використовує акумуляторну батарею BYD Blade ємністю 126 кВт-год для забезпечення запасу ходу до 200 км з повним завантаженням

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 6

І останній, але не менш важливий, BYD ETH8 – це 19-тонна вантажівка, що спеціалізується на логістиці та санітарних послугах. Його конфігурована платформа пропонує два варіанти колісної бази: 7930 мм або 10 270 мм

BYD прагне завоювати ринок комерційної техніки з допомогою лінійки електричного транспорту — photo 7

Електрична силова установка має максимальну потужність 241 к.с. (180 кВт), а максимальна швидкість обмежена до 90 км/год. Нарешті, батарея LiFePO4 має ємність 255 кВт-год, забезпечуючи реальний запас ходу між заряджаннями близько 250 км, а час заряджання на 20-100 % становить 2 години

Залишається побачити, чи допоможуть нові та оновлені вантажівки BYD збільшити свою присутність на висококонкурентному європейському ринку LCV

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK