Китайський автогігант BYD не лише зробив електромобілі доступними для масового ринку, а й тепер прагне демократизувати технології автономного водіння. Компанія офіційно представила систему допомоги водієві «Боже Око» (God’s Eye), яка буде доступна на 21 моделі бренду, включаючи бюджетний хетчбек Seagull вартістю всього $9600 (в Китаї). Це може суттєво змінити ринок автомобілів, зробивши інтелектуальні системи керування стандартом навіть у найдешевших моделях

Три рівні автономності: від базових до преміальних версій
Система «Боже Око» має три рівні складності, що дозволяє адаптувати технологію під різні цінові сегменти:
- Базова версія God’s Eye C оснащена 12 камерами та 17 радарами, які забезпечують панорамний огляд та адаптивні функції допомоги. Вона призначена для автомобілів BYD початкового рівня, включаючи бюджетні моделі;
- Версія God’s Eye B є більш просунутою і включає Lidar-датчик, який дозволяє підвищити точність розпізнавання об’єктів. Ця система використовуватиметься в дорогих моделях BYD, а також у преміальних брендах компанії, таких як Denza та Fang Cheng Bao;
- Найвищий рівень – God’s Eye A – отримав три Lidar-сканери і призначений для автомобілів ультра-люксового бренду Yangwang. Саме ця система була продемонстрована у вражаючому відео, де суперкар BYD U9 рухався по гоночній трасі без водія за кермом
Революція в автономному водінні: BYD випереджає Захід
Хоча базова версія God’s Eye C здатна працювати лише на автомагістралях, більш досконалі A та B версії можуть орієнтуватися в міських умовах. Це серйозний крок уперед, адже навіть Mercedes Drive Pilot рівня 3, що вважається найпросунутішою ADAS-системою в Європі та США, поки не може повноцінно керувати автомобілем у міському середовищі

Усі версії «Божого Ока» будуть пов’язані з штучним інтелектом DeepSeek AI, який недавно обвалив акції Nvidia
Завдяки BYD технології автономного керування більше не є привілеєм дорогих авто – тепер вони доступні навіть у бюджетному сегменті. Це знаменує початок нової ери інтелектуальних технологій в сегменті масових електромобілів
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі