BYD уже запустила в експлуатацію 500 надпотужних зарядних станцій на 1 мегават (1000 кВт), які здатні за п’ять хвилин «залити» електромобілю енергії на сотні кілометрів. Тепер компанія готується масштабувати мережу — ще 15 000 таких зарядок з’являться по всьому Китаю
Коли в березні BYD представила свої перші 1-мегаватні зарядки, новина миттєво розлетілася медіапростором. Одні захоплювалися, інші сумнівалися — мовляв, чи потрібна така потужність і чи реально розгорнути мережу з тисяч станцій? Але BYD реалізувала інфраструктуру на практиці
Понад 500 зарядок уже працюють — насамперед у ключових мегаполісах Китаю. Наступний етап — партнерство з місцевими гравцями для масштабування: Xiaoju Charging модернізує або добудує 10 000 станцій, LongShine — ще 5000. Чітких строків поки немає, але масштаби вражають
Навіть там, де електромережі не тягнуть мегаватні навантаження, BYD має рішення: компанія постачатиме системи накопичення енергії, які забезпечуватимуть стабільну роботу зарядок без критичного тиску на інфраструктуру. Це дає змогу будувати станції буквально будь-де — у містах, передмістях, на трасах
Нові електромобілі — під нову потужність
Зараз лише дві моделі BYD підтримують зарядку на 1 мегават: Han L і Tang L, обидві на новій платформі Super e-Platform 2.0. Але цього достатньо, щоб перевірити попит — і він є. Вже у перший повний місяць продажів обидві моделі розійшлися тиражем понад 10 000 одиниць
Для нових моделей заряджатися на цих станціях — наче залити бак бензином. Ніяких годин очікування, кілька хвилин — і ти знову в дорозі. Такий аргумент здатен переконати найзапекліших скептиків електромобільності
BYD випереджає конкурентів на кілька кроків
У той час як інші гравці ще тільки анонсують свої «суперзарядки», BYD уже їх масово впроваджує
— XPeng вийшла на рівень 480 кВт і планує перейти на 800 кВт;
— GAC Aion має «6С»-зарядки, які заряджають авто у шість разів швидше за місткість його батареї — наприклад, 100-кіловатну батарею на 600 кВт;
— Zeekr готує 1,2-мегаватну станцію, а Huawei націлюється взагалі на 1,5 мегавата
Але у BYD — реальні 500 станцій, які вже функціонують, і ще 15 000 на горизонті. До того ж — електромобілі, що можуть використати цю потужність продаються уже сьогодні
Читати далі
Схожі записиКомпанія BMW готується до виходу нового покоління своїх електромобілів на платформі Neue Klasse, роблячи ставку не лише на потужність, а й на абсолютну надійність акумуляторів. Німецький бренд обіцяє майбутнім власникам своїх електрокарів забути про проблеми з батареєю — головним елементом, який часто викликає занепокоєння серед потенційних покупців електромобілів BMW впроваджує підхід «нуль дефектів» при виробництві […]
12 Липня 2025Китайський автовиробник BYD зробив гучну заяву, яка може суттєво змінити уявлення про безпеку функцій автономного паркування Компанія не лише оновлює свою систему допомоги водієві під назвою God’s Eye, а й бере на себе повну відповідальність за її дії. Вперше у світі автовиробник гарантує, що якщо авто з цією системою пошкодить іншу машину під час самостійного […]
12 Липня 2025Новий Hyundai Ioniq 6 N — це флагман електричних спортивних седанів компанії, здатний подарувати справжні емоції від водіння. Якщо Porsche Taycan чи Lucid Air коштують понад 100 тисяч доларів, то Ioniq 6 N набагато більш доступна, але не менш азартна альтернатива В основі моделі — знайома силова установка від Ioniq 5 N, але у поєднанні […]
12 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі