Електричний кросовер Cadillac Optiq займе нішу початкової моделі преміального американського бренду. Він має довжину 4822 мм, ширину 1912 мм і висоту 1644 мм з колісною базою довжиною 2954 мм. Тобтоно, новинка на 178 мм коротша за Lyriq і має на 140 мм меншу відстань між колесами
Інтер’єр наслідує дизайн більшого побратима і має 33-дюймовий вигнутий дисплей. Покупці також знайдуть шкіряне кермо з підігрівом, а також шкіряні передні сидіння з підігрівом і вентиляцією. Серед інших особливостей – двозонна автоматична система клімат-контролю, 126-кольорова система зовнішнього освітлення та аудіосистема AKG. До них приєдналися бездротовий зарядний пристрій для смартфонів і цифрове дзеркало заднього виду
Доступні дві різні силові установки, а стандартний варіант оснащений акумуляторною батареєю ємністю 68,4 кВт-год, яка забезпечує 536 км запасу ходу в циклі CLTC. Батарея живить встановлений спереду двигун потужністю 241 к.с. (180 кВт) і 330 Нм крутного моменту. Це дозволяє кросоверу розганятися від 0-100 км/год за 7 секунд і досягати максимальної швидкості 180 км/год
Китайські споживачі також можуть обрати варіант з більшим запасом ходу, який має батарею ємністю 79,7 кВт-год, що забезпечує 600 км. Окрім більшої ємності акумулятора, цей варіант має двомоторну систему повного приводу, що видає 283 к.с. (211 кВт) та 465 Нм крутного моменту. Завдяки додатковій потужності розгін до 100 км/год займає менше шести секунд
Cadillac заявляє, що швидкий зарядний пристрій може підвищити рівень заряду батареї з 20% до 80% всього за 33 хвилини. У домашніх умовах зарядний пристрій потужністю 7,2 кВт може повністю поповнити запас ходу базової версії за 10,8 годин, а модель з більшою батареєю – за 12,8 годин
Покупці знайдуть безліч систем допомоги водієві «в базі», включаючи адаптивний круїз-контроль, центрування в смузі руху і попередження про зіткнення. До них додаються автоматичне екстрене гальмування, моніторинг сліпих зон, розпізнавання дорожніх знаків і система OnStar. Варіант з максимальним запасом ходу має ще кращу комплектацію, оскільки він має функцію Super Cruise, а також дисплей на лобовому склі
Ціна починається від 239 700 ієн ($33 110) і піднімається до 269 700 ієн ($37 254) за версію з максимальним запасом ходу в топовій комплектації
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі