Карлос Таварес, генеральний директор Stellantis, заявив, що надлишкові виробничі потужності в Європі можуть призвести до закриття заводів місцевих автовиробників. За його словами, китайські виробники електромобілів, такі як BYD та Dongfeng, планують відкрити виробничі потужності в Європі, що може ще більше погіршити ситуацію. BYD вже підтвердила, що більшість своїх електромобілів для європейського ринку вироблятимуть в Угорщині
Китайські компанії націлені на виробництво в Європі
Карлос Таварес висловив своє занепокоєння під час Паризького автосалону, зазначивши, що розташування виробництва китайських компаній в Європі може прискорити закриття місцевих заводів. Він пояснив, що китайські бренди намагаються уникнути нових імпортних мит ЄС, які були запроваджені для протидії несправедливим субсидіям китайського уряду. Китайські компанії обходять ці обмеження, будуючи заводи безпосередньо в Європі, що, за словами Тавареса, може ще більше збільшити надлишкові потужності регіону

Італія та Угорщина: нові центри виробництва
Кілька європейських країн активно намагаються залучити китайські бренди до відкриття виробництва на своїх територіях. Особливо наполегливо Італія веде переговори з декількома китайськими автовиробниками, зокрема з Dongfeng Motor, з якою уряд вже перейшов до стадії обговорення створення заводу з виробництва до 100 тисяч електрифікованих автомобілів щороку
BYD також активно інвестує в Європу. Стелла Лі, виконавчий віцепрезидент компанії, зазначила, що більшість електромобілів для європейського ринку будуть виготовлятися в Угорщині. BYD також має намір максимально використовувати європейських постачальників компонентів, імпортуючи лише батарейні елементи з Китаю. Це збільшить конкуренцію, але також викликає занепокоєння у Тавареса щодо впливу китайських брендів на європейський ринок

Фокус на дешевших країнах Європи
Плани Dongfeng в Італії вже привернули увагу, але Таварес сумнівається, що китайські виробники будуть розглядати більші та дорожчі ринки, такі як Німеччина, Франція або Італія, для створення своїх заводів. Він підкреслив, що витрати, зокрема на енергію, роблять ці країни менш привабливими для китайських брендів. Натомість вони інвестуватимуть у менш витратні країни, як-от Угорщина, де економічні умови більш вигідні
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі