Китайський автовиробник Changan офіційно оголосив про свій амбітний план: вивести на європейський ринок вісім нових електромобілів до 2027 року. Компанія робить ставку на широку продуктову лінійку, що враховуватиме смаки європейських споживачів – від витончених електроседанів до доступних міських кросоверів
Мережа дилерів, центр запчастин і фокус на стандарти ЄС
Першими країнами, куди прибудуть автомобілі з логотипом Changan, стануть Норвегія, Данія, Нідерланди, Німеччина та Велика Британія. Поява перших моделей у шоурумах очікується вже у вересні. Водночас компанія формує мережу роздрібних партнерів у Німеччині та, враховуючи прикрі логістичні помилки BYD, вже створює центр дистрибуції запчастин у Нідерландах. Усе це виглядає як стратегічно зважений вхід на складний, але перспективний ринок
Avatr 12 та 11: китайська відповідь європейському преміуму
Першою моделлю, яку побачать європейці, стане Avatr 12 – елегантний електроседан із потужністю 425 кВт (двомоторна конфігурація) і запасом ходу понад 700 км на одному заряді. Розкіш і динаміка – саме так у Changan описують цю новинку, орієнтовану на водіїв, яким недостатньо просто доїхати, – їм потрібно доїхати ефектно
Слідом за Avatr 12 до Європи прибуде Avatr 11 – кросовер, створений у співпраці з Huawei. У Китаї він доступний як у повністю електричному варіанті, так і у версії з розширеним запасом ходу (EREV). Останній здатен проїхати до 1062 км, тоді як базовий одномоторний варіант на акумуляторі 117 кВт-год від CATL забезпечує 814 км, а двомоторна версія – 760 км із розгоном до 100 км/год за 3,9 секунди
Deepal, цифрові фішки та європейський дебют у Мюнхені
Слідом за Avatr, Changan привезе до Європи ще кілька моделей – зокрема, Deepal S07 (середньорозмірний SUV) та S05 (компактний кросовер). Deepal S07 обійдеться приблизно у €45 000, матиме запас ходу до 475 км і електродвигун потужністю 160 кВт. Від 0 до 100 км/год – 7,9 секунди, тобто не спорткар, але й не автобус. Єдиний нюанс – повільна зарядка: підтримка лише до 93 кВт, що означає мінімум 45 хвилин на публічній станції
Втім, Changan компенсує це багатим оснащенням. У стандартній комплектації – панорамний скляний дах, 15,6-дюймовий центральний дисплей, проєкційний екран, 360-градусна система камер, електрорегулювання сидінь, Apple CarPlay і Android Auto. Єдиний вибір, який залишиться за покупцем, – це колір салону
Changan також планує відкрити європейську штаб-квартиру, щоб налагодити тіснішу співпрацю з локальними партнерами та краще зрозуміти вимоги ринку. Окрім того, компанія інвестує в дослідження й розробки, щоб адаптувати якість і динаміку своїх автомобілів до вищих європейських стандартів
Офіційний дебют брендів Avatr і Deepal відбудеться на виставці IAA Mobility у Мюнхені з 9 по 14 вересня. Якщо Changan вдасться реалізувати свої плани, ринок електромобілів Європи отримає ще одного серйозного гравця – не просто з амбіціями, а з технологічним арсеналом і вмінням вчитись на чужих помилках
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі