Changan привезе до Європи 8 електромобілів до 2027 року
Китайський автовиробник Changan офіційно оголосив про свій амбітний план: вивести на європейський ринок вісім нових електромобілів до 2027 року. Компанія робить ставку на широку продуктову лінійку, що враховуватиме смаки європейських споживачів – від витончених електроседанів до доступних міських кросоверів
Мережа дилерів, центр запчастин і фокус на стандарти ЄС
Першими країнами, куди прибудуть автомобілі з логотипом Changan, стануть Норвегія, Данія, Нідерланди, Німеччина та Велика Британія. Поява перших моделей у шоурумах очікується вже у вересні. Водночас компанія формує мережу роздрібних партнерів у Німеччині та, враховуючи прикрі логістичні помилки BYD, вже створює центр дистрибуції запчастин у Нідерландах. Усе це виглядає як стратегічно зважений вхід на складний, але перспективний ринок

Avatr 12 та 11: китайська відповідь європейському преміуму
Першою моделлю, яку побачать європейці, стане Avatr 12 – елегантний електроседан із потужністю 425 кВт (двомоторна конфігурація) і запасом ходу понад 700 км на одному заряді. Розкіш і динаміка – саме так у Changan описують цю новинку, орієнтовану на водіїв, яким недостатньо просто доїхати, – їм потрібно доїхати ефектно

Слідом за Avatr 12 до Європи прибуде Avatr 11 – кросовер, створений у співпраці з Huawei. У Китаї він доступний як у повністю електричному варіанті, так і у версії з розширеним запасом ходу (EREV). Останній здатен проїхати до 1062 км, тоді як базовий одномоторний варіант на акумуляторі 117 кВт-год від CATL забезпечує 814 км, а двомоторна версія – 760 км із розгоном до 100 км/год за 3,9 секунди
Deepal, цифрові фішки та європейський дебют у Мюнхені
Слідом за Avatr, Changan привезе до Європи ще кілька моделей – зокрема, Deepal S07 (середньорозмірний SUV) та S05 (компактний кросовер). Deepal S07 обійдеться приблизно у €45 000, матиме запас ходу до 475 км і електродвигун потужністю 160 кВт. Від 0 до 100 км/год – 7,9 секунди, тобто не спорткар, але й не автобус. Єдиний нюанс – повільна зарядка: підтримка лише до 93 кВт, що означає мінімум 45 хвилин на публічній станції

Втім, Changan компенсує це багатим оснащенням. У стандартній комплектації – панорамний скляний дах, 15,6-дюймовий центральний дисплей, проєкційний екран, 360-градусна система камер, електрорегулювання сидінь, Apple CarPlay і Android Auto. Єдиний вибір, який залишиться за покупцем, – це колір салону
Changan також планує відкрити європейську штаб-квартиру, щоб налагодити тіснішу співпрацю з локальними партнерами та краще зрозуміти вимоги ринку. Окрім того, компанія інвестує в дослідження й розробки, щоб адаптувати якість і динаміку своїх автомобілів до вищих європейських стандартів

Офіційний дебют брендів Avatr і Deepal відбудеться на виставці IAA Mobility у Мюнхені з 9 по 14 вересня. Якщо Changan вдасться реалізувати свої плани, ринок електромобілів Європи отримає ще одного серйозного гравця – не просто з амбіціями, а з технологічним арсеналом і вмінням вчитись на чужих помилках