Changan планує перевірити ефективність твердотільних акумуляторів у реальних умовах вже у 2026 році, а масове виробництво розпочати у 2027 році. Китайські компанії BYD і CATL також не пасуть задніх, анонсуючи дрібносерійне виробництво аналогічних акумуляторів приблизно в ті ж терміни
Автовиробник Changan Automobile збирається почати встановлювати свої повністю твердотільні акумулятори Jinzhongzhao на робочі прототипи вже до кінця цього року, намагаючись випередити конкурентів у гонці за акумуляторами нового покоління
За словами представників Changan, метою компанії є надання клієнтам справжньої енергетичної свободи, що звучить майже так само амбітно, як спроба приготувати ідеальний йоркширський пудинг із першого разу. Компанія активно прискорює розробку новітніх акумуляторів та очікує, що їхня щільність енергії досягатиме 400 Вт-год/кг – це забезпечить запас ходу понад 1500 кілометрів та суттєво знизить тривогу водіїв щодо дальності поїздок

Завдяки технології дистанційної діагностики на базі штучного інтелекту, Changan вдалося підвищити безпеку твердотільних акумуляторів на 70%, що, як запевняє компанія, дозволить повністю усунути ризики, притаманні нинішнім літієвим батареям із рідким електролітом. Інакше кажучи, водіям більше не доведеться нервуватися через перспективу спонтанного “феєрверку” під капотом
Подібні плани щодо впровадження твердотільних акумуляторів озвучили й інші місцеві виробники електромобілів та батарей. У квітні 2024 року Ву Кай, головний науковець компанії CATL (найбільший у світі виробник акумуляторів, SHE: 300750), повідомив на галузевому форумі, що компанія планує почати виробництво твердотільних акумуляторів малими партіями до 2027 року. Він зазначив, що літієві батареї з рідким електролітом уже досягли свого технічного максимуму у 350 Вт-год/кг, тоді як твердотільні акумулятори потенційно можуть мати енергетичну щільність до 500 Вт-год/кг

15 лютого технічний директор BYD із напрямку акумуляторів Сунь Хуайцзюнь також підтвердив плани компанії щодо тестового застосування твердотільних батарей приблизно у 2027 році, зазначивши, що справжнє масштабне впровадження очікується не раніше 2030 року. Схоже, реальна революція відбудеться не так швидко, як хотілося б
Що ж стосується Changan, компанія ще минулого місяця заявила про намір розпочати масове виробництво повністю твердотільних акумуляторів саме у 2027 році
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі