Changan планує перевірити ефективність твердотільних акумуляторів у реальних умовах вже у 2026 році, а масове виробництво розпочати у 2027 році. Китайські компанії BYD і CATL також не пасуть задніх, анонсуючи дрібносерійне виробництво аналогічних акумуляторів приблизно в ті ж терміни
Автовиробник Changan Automobile збирається почати встановлювати свої повністю твердотільні акумулятори Jinzhongzhao на робочі прототипи вже до кінця цього року, намагаючись випередити конкурентів у гонці за акумуляторами нового покоління
За словами представників Changan, метою компанії є надання клієнтам справжньої енергетичної свободи, що звучить майже так само амбітно, як спроба приготувати ідеальний йоркширський пудинг із першого разу. Компанія активно прискорює розробку новітніх акумуляторів та очікує, що їхня щільність енергії досягатиме 400 Вт-год/кг – це забезпечить запас ходу понад 1500 кілометрів та суттєво знизить тривогу водіїв щодо дальності поїздок
Завдяки технології дистанційної діагностики на базі штучного інтелекту, Changan вдалося підвищити безпеку твердотільних акумуляторів на 70%, що, як запевняє компанія, дозволить повністю усунути ризики, притаманні нинішнім літієвим батареям із рідким електролітом. Інакше кажучи, водіям більше не доведеться нервуватися через перспективу спонтанного “феєрверку” під капотом
Подібні плани щодо впровадження твердотільних акумуляторів озвучили й інші місцеві виробники електромобілів та батарей. У квітні 2024 року Ву Кай, головний науковець компанії CATL (найбільший у світі виробник акумуляторів, SHE: 300750), повідомив на галузевому форумі, що компанія планує почати виробництво твердотільних акумуляторів малими партіями до 2027 року. Він зазначив, що літієві батареї з рідким електролітом уже досягли свого технічного максимуму у 350 Вт-год/кг, тоді як твердотільні акумулятори потенційно можуть мати енергетичну щільність до 500 Вт-год/кг
15 лютого технічний директор BYD із напрямку акумуляторів Сунь Хуайцзюнь також підтвердив плани компанії щодо тестового застосування твердотільних батарей приблизно у 2027 році, зазначивши, що справжнє масштабне впровадження очікується не раніше 2030 року. Схоже, реальна революція відбудеться не так швидко, як хотілося б
Що ж стосується Changan, компанія ще минулого місяця заявила про намір розпочати масове виробництво повністю твердотільних акумуляторів саме у 2027 році
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі