Changan планує перевірити ефективність твердотільних акумуляторів у реальних умовах вже у 2026 році, а масове виробництво розпочати у 2027 році. Китайські компанії BYD і CATL також не пасуть задніх, анонсуючи дрібносерійне виробництво аналогічних акумуляторів приблизно в ті ж терміни
Автовиробник Changan Automobile збирається почати встановлювати свої повністю твердотільні акумулятори Jinzhongzhao на робочі прототипи вже до кінця цього року, намагаючись випередити конкурентів у гонці за акумуляторами нового покоління
За словами представників Changan, метою компанії є надання клієнтам справжньої енергетичної свободи, що звучить майже так само амбітно, як спроба приготувати ідеальний йоркширський пудинг із першого разу. Компанія активно прискорює розробку новітніх акумуляторів та очікує, що їхня щільність енергії досягатиме 400 Вт-год/кг – це забезпечить запас ходу понад 1500 кілометрів та суттєво знизить тривогу водіїв щодо дальності поїздок
Завдяки технології дистанційної діагностики на базі штучного інтелекту, Changan вдалося підвищити безпеку твердотільних акумуляторів на 70%, що, як запевняє компанія, дозволить повністю усунути ризики, притаманні нинішнім літієвим батареям із рідким електролітом. Інакше кажучи, водіям більше не доведеться нервуватися через перспективу спонтанного “феєрверку” під капотом
Подібні плани щодо впровадження твердотільних акумуляторів озвучили й інші місцеві виробники електромобілів та батарей. У квітні 2024 року Ву Кай, головний науковець компанії CATL (найбільший у світі виробник акумуляторів, SHE: 300750), повідомив на галузевому форумі, що компанія планує почати виробництво твердотільних акумуляторів малими партіями до 2027 року. Він зазначив, що літієві батареї з рідким електролітом уже досягли свого технічного максимуму у 350 Вт-год/кг, тоді як твердотільні акумулятори потенційно можуть мати енергетичну щільність до 500 Вт-год/кг
15 лютого технічний директор BYD із напрямку акумуляторів Сунь Хуайцзюнь також підтвердив плани компанії щодо тестового застосування твердотільних батарей приблизно у 2027 році, зазначивши, що справжнє масштабне впровадження очікується не раніше 2030 року. Схоже, реальна революція відбудеться не так швидко, як хотілося б
Що ж стосується Changan, компанія ще минулого місяця заявила про намір розпочати масове виробництво повністю твердотільних акумуляторів саме у 2027 році
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі