Chevrolet продовжує активно розширювати свою лінійку електромобілів, і однією з найцікавіших новинок став електричний кросовер Captiva EV
Однак, на відміну від багатьох інших моделей бренду, цей автомобіль навряд чи з’явиться на дорогах США. Причина проста — в його основі лежить китайська модель Wuling Starlight S, яка вже добре відома на ринку Піднебесної. Саме тому новий Captiva EV орієнтований на інші регіони: Латинську Америку, Близький Схід та Африку, де компактні та середньорозмірні електрокросовери користуються особливим попитом

Історія назви Captiva починається ще з середини 2000-х років, коли під цим ім’ям продавали кросовер у Європі, Австралії, Новій Зеландії та країнах Південно-Східної Азії. У деяких регіонах ця модель була відома як Daewoo Winstorm та Opel Antara. Після завершення випуску оригінальної Captiva General Motors вирішила повернути цю назву, але вже на базі китайського Baojun 530. Тепер же Captiva отримала повністю електричну версію, і знову її предтечею стала китайська розробка — цього разу Wuling Starlight S

Зовнішність нового Chevrolet Captiva EV майже повністю повторює дизайн Wuling Starlight S, хоча й адаптована під фірмовий стиль Chevrolet
На передній частині кросовера встановлені вузькі світлодіодні ходові вогні та поворотники, а основна оптика розташована нижче. Незважаючи на те, що це електромобіль, Captiva EV отримала велику чорну решітку радіатора, яка вирізняє її серед багатьох сучасних електрокарів із закритою передньою частиною. Задня частина автомобіля практично ідентична китайському «донору» — ті ж ліхтарі, кришка багажника та чорний бампер




Chevrolet Captiva EV розрахована на ринки, де важливими є компактні розміри, доступна ціна та простота експлуатації. Саме тому модель з’явиться у Латинській Америці, на Близькому Сході та в Африці. На жаль, для США ця новинка залишиться недоступною, адже її технічна база повністю китайська, а американський ринок має свої особливі вимоги. Українські покупці, як у випадку з іншими китайськими електромобілями, завжди можуть звернутись до одного з багатьох неофіційних дилерів, які готові пригнати будь-яку машину з Китаю
Технічні характеристики Captiva EV поки офіційно не оголошені, але можна орієнтуватися на дані Wuling Starlight S. Він має запас ходу до 510 кілометрів на одному заряді, а розгін до 100 км/год займає 7,7 секунди. Батарея підтримує швидку зарядку — від 30 до 80% її можна поповнити всього за 20 хвилин

Наразі Chevrolet проводить фінальні етапи сертифікації нової моделі в окремих країнах, зокрема в Бразилії. Автомобіль проходить серію тестів та перевірок, щоб відповідати місцевим стандартам якості та безпеки. Вартість новинки буде оголошена пізніше, а на офіційному сайті вже відкрито форму для попередньої реєстрації бажаючих отримати більше інформації
Читати далі
Схожі записиНове дослідження дало заспокійливу відповідь для тих, хто переживає через можливе випромінювання в електромобілях. Жодних прихованих ризиків не виявили навіть під час поїздок і заряджання Фахівці німецького автоклубу ADAC виміряли рівні електромагнітних полів в одинадцяти електромобілях, а також у кількох гібридах і одному авто з бензиновим двигуном Інженери розмістили у спеціальному манекені десять датчиків і […]
1 Грудня 2025
Суперечка в Санта-Моніці показує, наскільки складно автономним таксі працювати поруч із житловими кварталами без постійних конфліктів із місцевими мешканцями У районі перехрестя Бродвея і 14-ї вулиці люди вже кілька місяців скаржаться на безсонні ночі Дві зарядні бази Waymo приймають десятки роботаксі після зміни, тож сусіди постійно чують сигнали заднього ходу, гул зарядного обладнання, шум прибирання, […]
1 Грудня 2025
Вона здатна поповнювати запас енергії електромобіля за кілька хвилин Китайський виробник активно розширює мережу й уже наймає фахівців для запуску нової інфраструктури на європейських ринках У Пекіні цього року вдалося побачити, як один з нових електромобілів BYD набирає понад половину заряду менш ніж за п’ять хвилин. Такий темп можливий завдяки системі Flash Charging, яка наближає […]
1 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі