Alfa піддалася тиску з боку італійського уряду, який виступив проти виробництва італійського електромобіля Milano в Польщі
Якщо в найближчі тижні до поштової скриньки Адольфо Урсо потрапить собаче лайно, карабінери першим ділом викличуть генерального директора Alfa Romeo Жана-Філіпа Імпарато. Урсо – міністр бізнесу Італії, і саме через нього Alfa Romeo сором’язливо вирішила змінити назву свого нового компактного кросовера з Milano на Junior лише через кілька днів після глобальної презентації
Урсо заперечувала проти використання назви Milano, стверджуючи, що вона незаконна, оскільки може ввести покупців в оману, що позашляховик виробляється в цьому місті, тоді як насправді тепер вже Junior навіть не виробляється в Італії
Так справжнє шампанське має бути виготовлене виключно у французькому регіоні Шампань. Тому Junior буде вироблятися на заводі Stellantis у польському місті Тихи разом з Fiat 600 та Jeep Avenger, які мають спільну платформу
“Автомобіль під назвою Milano не може вироблятися в Польщі, – каже Урсо. “Це заборонено італійським законодавством, яке передбачає, що не можна давати жодних вказівок, які б вводили в оману споживача”
Керівництво Alfa Romeo спростувала заяву Урсо про незаконність, заявивши, що вона не була зобов’язана змінювати назву, але зробила це «заради взаєморозуміння». Alfa Romeo також, не кривлячи душею, подякувала уряду за «безкоштовний розголос, викликаний цими дебатами”

За лаштунками, однак, Імпарато та його команда, мабуть, киплять. Італійські ЗМІ повідомляють, що рішення назвати позашляховик Milano було прийнято 13 грудня 2023 року (під час розробки він називався Brennero), і що міністерство було поінформоване про це рішення, але не висловило жодних заперечень
“Ніхто нам нічого не сказав, суперечки виникли на наступний день після презентації. Дуже дивно”, – цитує Імпарато Corriere Della Sera
Навіть якби назва Milano суперечила якомусь італійському закону, це не завадило б Alfa називати її так на інших ринках. Але замість цього вона вирішила змінити назву на Junior у кожній країні, де вона буде продаватися. Alfa не називає суму, у яку обійдеться ребрендинг, проведений в останню хвилину, але, окрім редизайну своїх сайтів про автомобіль, автовиробник вже підготувався до виготовлення тисяч значків і, можливо, гігантського тиражу інструкцій та інших матеріалів
Отже, Junior – ім’я, яке використовувалося для бюджетного купе Alfa Romeo в 1960-х роках, і яке підходить для найменшого електромобіля в лінійці
Читати далі
Схожі записиЗавдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Інженери BMW працюють у прискореному режимі, адже до кінця 2027 року компанія планує вивести на ринок близько сорока нових або глибоко оновлених моделей Neue Klasse. Серед них опинився наступний X7, який нещодавно помітили під час тестів у Німеччині. Під камуфляжем автомобіль виглядає як легкий рестайлінг, але насправді йдеться про повноцінну зміну покоління. Поточний X7 дебютував […]
14 Грудня 2025
Компанія Unplugged Performance представила нові ковані колеса, розроблені спеціально для електричного пікапа Tesla. Виробник обіцяє високу міцність, надійний захист від бордюрів і характеристики, близькі до заводських рішень Tesla Unplugged Performance відома своїми гучними заявами На початку року компанія назвала свої колеса Road Warrior для Tesla Model 3 і Model Y першими у світі «незнищенними». Тепер […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі