Звучить дивно, враховуючи, що Lucid Motors відомий своїми електрокарами, які можуть проїхати понад 800 км на одному заряді. Проте Пітер Роулінсон, керівник компанії, переконаний: майбутнє – за компактнішими батареями. Він стверджує, що в найближчі десять років більшість водіїв усвідомлять, що їм не потрібен величезний запас ходу, а електромобілі з 300 км пробігу на одному заряді стануть нормою
Чому маленькі батареї – це ефективніше?
Сьогодні автокомпанії змагаються у збільшенні дальності ходу, намагаючись подолати «страх розрядженої батареї». Але статистика показує, що більшість людей проїжджають менше 65 км на день. Коли зарядна інфраструктура стане доступнішою та надійнішою, не буде сенсу перевозити важкі батареї. Роулінсон переконаний, що вже до 2030 року люди зрозуміють: 200 миль (320 км) – це достатньо для сімейного авто

Ключовий аргумент – вартість. Батареї залишаються найдорожчою частиною електромобіля. Наприклад, для Lucid із запасом ходу 180 миль (290 км) знадобиться акумулятор на 30 кВт-год. За рахунок дешевших LFP-елементів, які вже коштують $60 за кВт-год, можна знизити витрати на батарею до $2000-2500. Це в десять разів менше, ніж зараз витрачається на акумулятори для потужних моделей із великим пробігом
Роль зарядної інфраструктури
Щоб зробити такі електромобілі зручнішими, потрібні інвестиції не тільки у швидкі DC-зарядки, але й у доступніші AC-станції рівня 2. Вони дешевші у встановленні та ідеально підходять для житлових комплексів, офісів і паркінгів, де авто залишається на зарядці на кілька годин
«Ми занадто зосереджуємося на швидкісних DC-зарядках, хоча головна увага має бути на нічному AC-заряджанні», – наголошує Роулінсон

А що буде з далекобійноми електромобілями?
Lucid не збирається відмовлятися від моделей із запасом ходу понад 800 км – на них завжди знайдуться покупці. Проте компанія впевнена: майбутнє – за компактними батареями, які зроблять електромобілі доступнішими для всіх
«Люди платять не за дальність ходу, а за зручність рідше заряджатися. Але для більшості водіїв цього просто не потрібно», – підсумовує Роулінсон
Читати далі
Схожі записиVolkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі