Звучить дивно, враховуючи, що Lucid Motors відомий своїми електрокарами, які можуть проїхати понад 800 км на одному заряді. Проте Пітер Роулінсон, керівник компанії, переконаний: майбутнє – за компактнішими батареями. Він стверджує, що в найближчі десять років більшість водіїв усвідомлять, що їм не потрібен величезний запас ходу, а електромобілі з 300 км пробігу на одному заряді стануть нормою
Чому маленькі батареї – це ефективніше?
Сьогодні автокомпанії змагаються у збільшенні дальності ходу, намагаючись подолати «страх розрядженої батареї». Але статистика показує, що більшість людей проїжджають менше 65 км на день. Коли зарядна інфраструктура стане доступнішою та надійнішою, не буде сенсу перевозити важкі батареї. Роулінсон переконаний, що вже до 2030 року люди зрозуміють: 200 миль (320 км) – це достатньо для сімейного авто
Ключовий аргумент – вартість. Батареї залишаються найдорожчою частиною електромобіля. Наприклад, для Lucid із запасом ходу 180 миль (290 км) знадобиться акумулятор на 30 кВт-год. За рахунок дешевших LFP-елементів, які вже коштують $60 за кВт-год, можна знизити витрати на батарею до $2000-2500. Це в десять разів менше, ніж зараз витрачається на акумулятори для потужних моделей із великим пробігом
Роль зарядної інфраструктури
Щоб зробити такі електромобілі зручнішими, потрібні інвестиції не тільки у швидкі DC-зарядки, але й у доступніші AC-станції рівня 2. Вони дешевші у встановленні та ідеально підходять для житлових комплексів, офісів і паркінгів, де авто залишається на зарядці на кілька годин
«Ми занадто зосереджуємося на швидкісних DC-зарядках, хоча головна увага має бути на нічному AC-заряджанні», – наголошує Роулінсон
А що буде з далекобійноми електромобілями?
Lucid не збирається відмовлятися від моделей із запасом ходу понад 800 км – на них завжди знайдуться покупці. Проте компанія впевнена: майбутнє – за компактними батареями, які зроблять електромобілі доступнішими для всіх
«Люди платять не за дальність ходу, а за зручність рідше заряджатися. Але для більшості водіїв цього просто не потрібно», – підсумовує Роулінсон
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі