Чому німецькі автовиробники втрачають китайський ринок?

21.10.2024
Чому німецькі автовиробники втрачають китайський ринок? — photo 20860

Колись німецькі автовиробники контролювали 25% ринку Китаю. П’ять років по тому вони мають лише 15% частки ринку. І покупці електромобілів у всьому світі розуміють, наскільки добре співвідношення пропонують китайські автовиробники. У всьому світі, коли автомобільний ринок стає все більш «електричним», класичні автомобільні бренди з Південної Кореї, Європи, Японії та Північної Америки опиняються в жорсткій боротьбі з китайськими брендами електромобілів, які завойовують ринки як у Китаї, так і за його межами. Німецькі бренди, зокрема, останнім часом переживають не найкращі часи. Китай колись вважався для них «золотою гускою», але зараз вони стикаються з величезними втратами прибутку і частки ринку, і незрозуміло, чи зможуть вони успішно конкурувати

За даними Bloomberg, BMW, Mercedes-Benz, Porsche і Audi, разом з іншими європейськими брендами преміальних автомобілів, зіткнулися з величезним падінням у третьому кварталі. BMW продемонструвала різке падіння продажів на 30%, а Porsche – на 19%, що стало найгіршим кварталом за останнє десятиліття. VW в цілому (включаючи Audi) визнав, що його продажі впали на 15%. Трохи краще справи у Mercedes-Benz, де падіння продажів у третьому кварталі склало лише 13%

Не найкращі новини для європейських автовиробників

Автор статті в Bloomberg заглиблюється в деталі, спілкуючись з Райаною Сюй, китайською підприємницею з провінції Гуандун, яка нещодавно придбала Nio ET5. Мати трьох дітей обрала ET5, тому що вона відчувала до себе більше уваги порівняно з Porsche Taycan або Mercedes Benz EQE. Наприклад, функція розпізнавання обличчя в ET5 дозволяє автомобілю вітати дітей Сюй по імені

Значне падіння продажів – це екзистенційна криза для багатьох великих європейських брендів 

Для багатьох німецьких автовиробників вихід з китайського ринку неможливий, оскільки значна частина їхнього ланцюжка поставок зав’язана на Китаї. Незважаючи на скорочення продажів, ці бренди продають більше автомобілів у Китаї, ніж у себе вдома, в Німеччині. Швидко змінитися, щоб захопити ринок Китаю, нелегко. Наступ китайських електромобілів з добре виконаним програмним забезпеченням складно зупинити. Для порівняння, глючне та примітивне програмне забезпечення в дорогих німецьких автомобілях не приваблює китайських покупців. Такі автомобілі, як BMW i3L, що продається лише в Китаї, останнім часом віддавали всього за $23 000 – на $14 000 дешевше, ніж зазвичай, – лише для того, щоб привабити клієнтів до автосалону. Причому, така тактика навіть не спрацювала 

Сучасні китайські електромобілі, як правило, приємні та якісно виконані, з просунутим програмним забезпеченням, яке забезпечує чудовий зв’язок з автомобілем. Якщо німецькі автовиробники хочуть конкурувати з китайськими брендами як у Китаї, так і вдома, їм потрібно буде знайти спосіб запропонувати не менш прогресивні рішення, і швидко. Наразі німецькі автовиробники швидко втрачають свою частку ринку. До пандемії вони контролювали 25% китайського ринку, але зараз ця частка скоротилася до 15%. Чи вдасться їм змінити ситуацію – покаже час

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK