Один із перших імпортованих до Європи електричних пікапів Tesla Cybertruck отримав дозвіл на використання на дорогах Чехії. Проте європейські групи з безпеки висловлюють серйозні побоювання щодо його маси, форми та розмірів. Попри модифікації, які були внесені для відповідності європейським стандартам, критики вважають, що цей електропікап може становити загрозу для пішоходів та інших учасників дорожнього руху
Проблеми з масою та розмірами
Власник електромобіля, зареєстрованого 12 липня у Чехії, повідомив про складний процес отримання дозволу. Проте проблеми тільки починаються: сім організацій із безпеки вважають, що Cybertruck не мав би отримати дозвіл на використання на дорогах. Вони подали скаргу до міністра транспорту Чехії та Європейської комісії, стверджуючи, що автомобіль був зареєстрований із максимальною масою 3,5 тонни. Це значення нижче за показники, зазначені у технічній документації, де вказана маса від 4 до 4,15 тонн
Крім того, критики звертають увагу, що навіть при такій «заниженій» вазі електропікап не відповідає вимогам європейської категорії N1, оскільки важкі транспортні засоби повинні бути оснащені обмежувачами швидкості
Небезпека для пішоходів
Ще одна проблема, на яку звертають увагу організації з безпеки, — це форма та розміри Cybertruck. Його величезний розмір, сліпі зони та надзвичайно висока швидкість прискорення можуть становити серйозну загрозу для пішоходів. Вони також зазначають, що відсутність зон деформації та інші конструктивні особливості роблять цей автомобіль ще більш небезпечним для вразливих учасників дорожнього руху
У листі до чеського уряду кампанія зазначає, що Tesla Cybertruck має бути вилучений із вулиць через його потенційну небезпеку
Регулятивні суперечки
Міністерство транспорту Чехії відхилило звинувачення у порушенні, заявивши, що реєстрація Cybertruck відбулася в рамках індивідуального затвердження транспортного засобу, яке діє на національному рівні. Водночас Європейська комісія звернулася з проханням надати більше інформації про вимоги безпеки та національні правила для оцінки процесу реєстрації
Попри суперечки, Tesla Cybertruck вже встиг з’явитися на дорогах Європи, зокрема у Словаччині, де він рекламує різні бренди, активно привертаючи увагу до себе
Хоча критики стверджують, що такі великі американські автомобілі не повинні з’являтися на європейських дорогах, вони часто використовують лазівки в регулятивних правилах, що дозволяють індивідуальне затвердження транспортних засобів. Європа все більше замислюється над тим, наскільки ці великі автомобілі вписуються в її вузькі вулиці та суворі правила безпеки
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі