Компанія General Motors офіційно представила концепт нового Corvette, який може стати основою для десятого покоління культового американського спорткара — Corvette C10. Проте цього разу мова йде не просто про модернізовану модель, а про радикальне переосмислення ДНК Corvette у дусі гіперкарів майбутнього з повністю електричним приводом

Над концептом працювала студія GM Advanced Design у Пасадені, Каліфорнія — новий центр, створений для максимально вільного креативного мислення
Саме тут дизайнери отримали завдання уявити, яким може стати Corvette, якщо його створювати з нуля, не оглядаючись на обмеження виробництва або очікування консервативних фанатів бренду




Результат — футуристичний гіперкар із виразними формами, низькою посадкою, активною аеродинамікою та кузовом, який працює як частина аеродинамічного пакета. Візуально концепт більше нагадує болід Koenigsegg або Rimac, ніж класичний Corvette. У ньому використані елементи, натхненні перегоновими болідами — вуглепластикове монокок-шасі, карбонове антикрило, активний дифузор, повітряне гальмо та з’ємний дах-капсула з фронтальним шарніром
Однією з інженерних інновацій є Т-подібна призматична батарея, яка дозволяє знизити центр маси, забезпечити кращу аеродинаміку та звільнити простір для сидінь ближче до землі. Саме така конфігурація сьогодні вважається найефективнішою для електричних гіперкарів, адже дозволяє поєднати високу продуктивність із стабільністю та керованістю. Хоч GM офіційно не називає концепт C10, відповідний шильдик на передньому крилі не залишає сумнівів у натяку на наступне покоління

За габаритами концепт трохи перевершує нинішній C8 Corvette: довжина 4669 мм, ширина 2184 мм, висота лише 1051 мм при колісній базі 2767 мм
Для порівняння, це навіть нижче за Aston Martin Valkyrie. Враження доповнюють футуристичні колеса: 21 дюйм спереду і 22 ззаду. Усередині – повністю цифрова панель замість класичних приладів, проєкційний екран на лобовому склі з доповненою реальністю та ще один дисплей прямо на кермі, яке зроблено в стилі гоночного штурвалу

GM наголошує, що цей концепт не є прототипом серійної моделі
Натомість його мета — візуалізувати майбутнє Corvette та надихнути дизайнерів на переосмислення класичних форм. Тим не менш, навіть концептуальний характер цього автомобіля свідчить про поступовий, але неминучий рух Corvette у бік електрифікації. Це суперечить нещодавнім заявам головного інженера бренду, який назвав повністю електричний Corvette “науковою фантастикою”. Але з огляду на глобальні тенденції в автоіндустрії, навіть фантастика швидко стає реальністю

Дизайнерський директор студії у Пасадені Браян Сміт зазначив, що проєкт створено під впливом каліфорнійської культури дизайну з акцентом на глобальну перспективу. “Подвійність цілей — ключ до цього концепту. Він поєднує в собі спортивний стиль із функціональністю гоночного трекового авто”, — підкреслює Сміт
Концепт став другим із трьох дослідницьких проєктів Corvette, які GM планує показати протягом 2025 року. Перший був розроблений європейською дизайн-студією у Великій Британії. Третій — поки що залишається таємницею, однак очікується, що над ним працює команда з іншого глобального центру GM. Це підкреслює бажання компанії сформувати нову візію бренду Corvette не лише як американської ікони, а як глобального символу технологічного прориву

Читати далі
Схожі записиMercedes-Benz оголосив про припинення виробництва свого семимісного електричного кросовера EQB. Незважаючи на те, що EQB з’явився лише у 2021 році, його ера швидко добігає кінця: вже наступного року замовити цю модель буде неможливо Рішення про зняття EQB не є несподіваним і має глибоке технологічне підґрунтя З самого початку EQB вважався своєрідним «електрифікованим побічним продуктом» або […]
2 Жовтня 2025
Попри тенденцію до створення численних кросоверів, компанія вирішила зберегти для майбутнього покоління впізнаваний формат ліфтбека, який уже полюбився покупцям. Новий Polestar 2 буде побудований на сучасній платформі, яка також стане основою для майбутнього європейського кросовера, однак сам автомобіль збереже характер спортивного фастбека, а не перетвориться на типовий позашляховик Модель Polestar 2 стала справжнім хітом бренду […]
2 Жовтня 2025
Porsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі