Коли Tesla вперше показала Cybertruck, його позиціонували як щось із майбутнього. Дизайн без жодних компромісів, промо-ролики на фоні постапокаліптичних пейзажів, алюзії на Марс і гасла про «революцію в пікапах». Але все змінюється – і тепер Cybertruck більше схожий на… Ford F-150

Мінус футуризм – плюс традиційний пікап
Останні рекламні матеріали Tesla виглядають… звичайно. Cybertruck тепер не літає в пилюці пустелею, а стоїть на асфальті, тягне трейлер або завантажений дощечками і сіткою. Ті самі побутові сцени, які роками використовує Ford для просування F-150
У нових знімках Tesla пікап тягне кемпер Airstream – образ майже ідентичний до флагманського кадру F-150. На іншому фото – вантажний відсік із сіткою для паркану та будматеріалами. І знову знайомий мотив з Ford

Чому Tesla грає за чужими правилами?
Якщо раніше Tesla просувала Cybertruck як щось проти системи, тепер бренд явно зміщує акценти. Форма залишилася – той самий «сталевий клин», але меседж змінився. Tesla почала говорити мовою, яку розуміють типові покупці пікапів: про корисність, тягову силу, місткість, реальні задачі

Такий поворот не випадковий. Попри статус найпопулярнішого електричного пікапа 2024 року, Cybertruck не дотягує до обсягів продажів традиційних конкурентів. У компанії вже почали знижувати ціни, скорочувати виробництво і переводити частину робітників на лінію Model Y. Все це свідчить про бажання розширити цільову аудиторію
Маркетинг у стилі F-150: зізнання у слабкості чи ознака зрілості?
Ford десятиліттями формував образ пікапа як робочого інструменту, як частини стилю життя мільйонів американців. І Cybertruck, хоч і виглядає радикально інакше, тепер намагається розповісти ту саму історію – мовою зрозумілою ринку
Те, що Tesla копіює візуальну мову Ford, не новина для автоіндустрії. Усі виробники спортивних авто знімають рекламу на треках, всі сімейні кросовери катають по місту або на природу. Але подібність настільки пряма, що виникає враження: Tesla вже не хоче бути антагоністом, а прагне інтегруватися у звичну для США парадигму пікапа

Cybertruck перестає бути екзотикою для техноентузіастів
Він поступово перетворюється на пікап для тих, хто купує пікапи не за форму, а за функцію. І якщо Tesla справді хоче зайняти частку ринку, де домінує F-150, доведеться грати за тими ж правилами – навіть якщо для цього доведеться позичити не тільки ідеї, а й візуальні рішення
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025
Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025
Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі