У найближчі роки румунський виробник планує розширити електричну лінійку, зокрема представивши повністю електричну версію свого найпопулярнішого SUV — Duster. При цьому вже знайомі бензинові, гібридні та LPG-версії залишаться у продажу щонайменше до 2030-х років
Електричний Duster збереже характерну для моделі простоту, надійність і помірну ціну
За словами генерального директора Dacia Дені Льо Вота, електричний варіант з’явиться «у свій час», хоча конкретної дати запуску поки що не оголошено. Більше подробиць про стратегію електрифікації бренду очікується на спеціальному заході в листопаді
Очікується, що електричний Duster буде побудований на платформі CMF-BEV (нині відомій як AmpR Small), яка вже використовується для електромобілів Renault 5 і Renault 4, а також стане основою для нових моделей Nissan, зокрема Micra та Juke. Ця архітектура підтримує як передньопривідні, так і повнопривідні конфігурації, що ідеально підходить для Duster з його традиційним позашляховим характером
Завдяки тому, що CMF-BEV є похідною від платформи CMF-B, яка лежить в основі теперішніх бензинових і гібридних моделей Dacia (зокрема Sandero, Jogger, Duster і Bigster), перехід до електрифікації обіцяє бути технічно простим. Це також дозволить випускати бензинові та електричні версії на одних і тих самих заводах, знижуючи витрати на виробництво
Щодо дизайну, очікується, що зміни будуть мінімальними
Поточне покоління Duster, представлене наприкінці 2023 року, і без того має сучасний вигляд, тому радикальні оновлення не передбачаються. Такий підхід дозволить зберегти доступну ціну та впізнаваність моделі
Поява електричного Duster співпаде з активізацією конкуренції в сегменті компактних електричних SUV. Серед головних суперників будуть Renault 4 E-Tech, новий Fiat Grande Panda 4×4, Jeep Avenger, а також Suzuki e-Vitara та Toyota Urban Cruiser у повністю електричних версіях
До того, як Duster отримає електропривід, Dacia у 2027 році представить електричну версію Sandero, а також новий доступний міський електромобіль, який замінить нинішній Spring. Крім того, у планах бренду — два нових компактних кросовери з бензиновими та гібридними силовими установками, які приєднаються до Bigster у верхньому сегменті модельного ряду
Водночас варто наголосити, що електричний Duster не замінить наявну модель із ДВЗ
Вона залишиться у виробництві принаймні до середини 2030-х років. Більше того, бензиновий Duster невдовзі отримає нову повнопривідну версію на базі гібридної трансмісії із заднім електроприводом — за аналогією з Jeep Avenger 4Xe. З урахуванням того, що повна заборона автомобілів з ДВЗ у Європі набуде чинності лише у 2035 році, у Dacia ще є час запропонувати вдосконалені й доступні рішення для своїх клієнтів
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі