Компанія Daewoo Trucks розширила свою пропозицію в сегменті електричної техніки, представивши три нові спеціалізовані моделі, розроблені на платформі середньорозмірної електровантажівки GIXEN. Платформа була створена з фокусом на ефективне використання у міських умовах. До нової лінійки увійшли електричний сміттєвоз компресійного типу об’ємом 7 м³, електричний самоскид для перевезення відходів ємністю 14 м³, а також раніше анонсована у 2024 році підмітально-прибиральна машина об’ємом 4 м³. Новинки пропонують екологічні та продуктивні рішення для комунального господарства, вирізняючись низьким рівнем шуму та вібрації, що важливо для роботи у житлових зонах, зокрема у нічний час

Технічні особливості платформи GIXEN
Конструкція Daewoo GIXEN інтегрує високоефективний електродвигун від ZF та акумуляторні блоки типу LFP або NCM, які забезпечують ємність у діапазоні 150–152 кВт-год. Важливою інженерною особливістю є наявність високовольтного порту e-PTO (електричний вал відбору потужності) з показником 50 кВт. Він дає змогу живити навісне спеціальне обладнання без необхідності використання окремого силового агрегату. Співпраця з компанією AM Special Vehicle дозволила створити спеціалізовані версії. Наприклад, 7-кубовий сміттєвоз оснащено автоматизованою системою завантаження та ущільнення, тоді як 14-кубовий самоскид має двоциліндрову систему підйому кузова та автоматичні верхні двері для контрольованого розвантаження. Прибиральна машина, у свою чергу, демонструє високу продуктивність всмоктування, здатна обробляти пісок розміром до 50 мм та фільтрувати понад 99% пилу

Презентація та стратегія розвитку
Презентація нових електричних комунальних машин відбулася в Сеулі в рамках заходу, організованого місцевим Відділом життєвого середовища. Демонстрація була спрямована на представників муніципалітетів та компаній, що займаються прибиранням і утилізацією відходів, які мали змогу оцінити переваги електричної техніки Daewoo Trucks у реальних робочих умовах. Крім того, Daewoo Trucks підтверджує свою стратегію досягнення вуглецевої нейтральності до 2045 року, випереджаючи національні цілі Південної Кореї (2050 рік). Компанія активно працює над впровадженням своїх електричних спеціалізованих рішень у системи міського обслуговування

В Україні офіційний дистриб’ютор Daewoo Trucks підтримує цей вектор розвитку, пропонуючи ринку як традиційні дизельні вантажівки, так і майбутні електричні комерційні рішення, адаптовані для потреб міст, комунальних служб та бізнесу. Електричні моделі на базі GIXEN позиціонуються як наступне покоління вантажівок, які ефективно поєднують потужність, економічність та екологічну відповідальність для міської логістики
Читати далі
Схожі записиКитайська компанія BYD більше не обмежується випуском доступних електромобілів і гібридів. Її преміальний підрозділ Denza готує справжній виклик європейським брендам класу люкс Віцепрезидентка BYD Стелла Лі навіть заявила, що їхні автомобілі “у десять разів кращі” за моделі Porsche і BMW. І тепер Denza готова довести це на ділі — на Нюрбургринзі вже помітили прототип нового […]
25 Жовтня 2025
Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]
24 Жовтня 2025
Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі