DAF представила нове покоління електричних вантажівок XD і XF Electric, які відзначили найвищою нагородою «International Truck of the Year 2026»
Президент DAF Trucks Гаральд Зайдель прийняв цю премію під час урочистої церемонії на виставці Solutrans у французькому Ліоні. Третя перемога за п’ять років підкреслила стабільну перевагу голландського виробника, адже моделі XF/XG/XG+ і XD уже ставали найкращими у 2022 та 2023 роках

Правила конкурсу International Truck of the Year вимагають, щоб переможцем став автомобіль, який протягом останніх дванадцяти місяців зробив найбільший внесок у підвищення ефективності дорожніх перевезень. Оцінювання охоплює технічні інновації, комфорт, безпеку, маневровість, енергоефективність, вплив на довкілля та загальну вартість володіння

Журі з 23 провідних європейських журналістів високо оцінило виняткову енергоефективність електричних XD і XF, потужний та водночас плавний у роботі силовий модуль і прогресивну технічну архітектуру. Окрему увагу звернули на довгий запас ходу, переваги батарей LFP і комфорт для водія, який перевершив конкурентів
Голова журі Флоріан Енгель під час оголошення результатів підкреслив, що під час тестових виїздів члени комісії були вражені роботою трансмісії та плавністю перемикання
Модульна будова дозволяє підбирати різні конфігурації акумуляторів і осей, тому перевізники отримують унікальну гнучкість. DAF продемонструвала, що поєднання центрального електромотора з традиційним заднім мостом може бути не менш економічним, ніж система з електричною віссю. Така компоновка створює оптимальний розподіл маси, а одна платформа може охоплювати майже всі типи завдань

Електричні XD і XF працюють на нових моторах PACCAR EX-D1 та EX-D2 з діапазоном потужності від 170 до 350 кВт. Модульні батареї від 210 до 525 кВт-год забезпечують запас ходу понад 500 кілометрів на одному заряді, а за продуманого графіка заряджання добовий пробіг може перевищувати 1000 кілометрів. Лінійка доступна у варіантах 4×2 і 6×2, у форматі тягачів та шасі з різними надбудовами
Моделі XD і XF Electric створені для міських маршрутів, регіональних перевезень та дальніх рейсів. Вони мають аеродинамічний дизайн, низьке розташування кабіни, глибоку лінію скління і камери замість дзеркал, які помітно підвищують оглядовість та безпеку

Гаральд Зайдель назвав перемогу «моментом гордості» для всієї команди DAF
Він зазначив, що нагорода підкреслює прагнення компанії розвивати безвуглецевий транспорт через інновації, якість і сталий підхід. Визнання експертів підтверджує те, наскільки ефективними, безпечними й зручними вдалися електричні вантажівки нового покоління, і засвідчує високу віддачу всіх працівників компанії, які створюють сучасні продукти та послуги для клієнтів

Читати далі
Схожі записиСучасний кросовер Tesla Model X зовні майже не відрізняється від того, який уперше показали десять років тому, хоча під знайомими лініями ховається зовсім інша машина. Салон став охайнішим, керованість — гострішою, а версія Plaid здатна присоромити суперкар своїм розгоном. Найцікавіше в тому, що новий Model X помітно легший за перше покоління, навіть якщо обидві версії […]
21 Листопада 2025
Індія, найнаселеніша країна світу, може піти на сміливий крок і заборонити продаж преміальних авто з бензиновими та дизельними двигунами. Нова пропозиція Верховного суду здатна різко прискорити електромобільний перехід, бо вона б’є не по масовому ринку, а по дорогих моделях, які купує заможна аудиторія Судді закликали уряд розглянути поетапне припинення продажу преміальних авто з ДВЗ На […]
21 Листопада 2025
У світі електромобілів завжди було багато людей з власним баченням. Запитайте десятьох власників EV, чому вони перейшли на електротягу, і почуєте аргументи про турботу про планету, бажання економити або любов до миттєвої тяги. Нове глобальне дослідження показує, що вибір багатьох покупців все частіше визначає політика, а не техніка чи екологія Масштабне опитування, проведене Global EV […]
21 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі