Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги?

20.02.2025
Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги? — photo 31503

Старий e-Golf та нові реалії електромобільності

Volkswagen e-Golf — одна з перших спроб бренду створити масовий електромобіль. Випущений у 2014 році, e Golf характеристики мав скромні: невеликий акумулятор 24,2 кВт-год (із корисною ємністю 20 кВт-год) та запас ходу всього 134 км (за EPA). Це робило його ідеальним лише для міських поїздок. Але як він почувається через 10 років і 200 000 км пробігу?

Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги? — photo 2

Тест на реальний запас ходу

Авто, куплене одним з блогерів на тест за $3500, виявилося далеко не в ідеальному стані. Втомлена підвіска, різношерсті шини, купа помилок на дисплеї та салон із запахом сигарет. Але головне питання — наскільки деградувала батарея?

Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги? — photo 3

Тест проводився у стандартних умовах: швидкість 88 км/год, клімат-контроль на мінімумі, режим Eco. Під кінець поїздки, коли залишалося 25% заряду, бортовий комп’ютер показав запас ходу лише 16 км. При 2% заряду авто перейшло в режим обмеженої продуктивності, а потім і в “аварійний режим”, зменшуючи потужність до мінімуму

Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги? — photo 4

Після повного розряду та підключення до швидкісної зарядки виявилося, що акумулятор має всього 13,84 кВт-год корисної ємності. Це означає втрату 31% ємності після 200 000 км пробігу

Чи може такий Volkswagen electro бути корисним?

Сьогодні цей e-Golf має запас ходу близько 64 км — удвічі менше, ніж у нового. Але, якщо враховувати його низьку вартість і можливість заряджатися кілька разів на день, він все ще залишається відносно комфортним бюджетним міським авто. Швидка зарядка на 50 кВт дозволяє відновити заряд за 30 хвилин, що робить Volkswagen Golf electric прийнятним варіантом для коротких поїздок

Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги? — photo 5

Але головне питання в тому, чи готові Ви їздити на електромобілі з таким малим запасом ходу? 

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK