Десятирічний Volkswagen e-Golf після 200 000 км: чи вартий він уваги?
Старий e-Golf та нові реалії електромобільності
Volkswagen e-Golf — одна з перших спроб бренду створити масовий електромобіль. Випущений у 2014 році, e Golf характеристики мав скромні: невеликий акумулятор 24,2 кВт-год (із корисною ємністю 20 кВт-год) та запас ходу всього 134 км (за EPA). Це робило його ідеальним лише для міських поїздок. Але як він почувається через 10 років і 200 000 км пробігу?

Тест на реальний запас ходу
Авто, куплене одним з блогерів на тест за $3500, виявилося далеко не в ідеальному стані. Втомлена підвіска, різношерсті шини, купа помилок на дисплеї та салон із запахом сигарет. Але головне питання — наскільки деградувала батарея?

Тест проводився у стандартних умовах: швидкість 88 км/год, клімат-контроль на мінімумі, режим Eco. Під кінець поїздки, коли залишалося 25% заряду, бортовий комп’ютер показав запас ходу лише 16 км. При 2% заряду авто перейшло в режим обмеженої продуктивності, а потім і в “аварійний режим”, зменшуючи потужність до мінімуму

Після повного розряду та підключення до швидкісної зарядки виявилося, що акумулятор має всього 13,84 кВт-год корисної ємності. Це означає втрату 31% ємності після 200 000 км пробігу
Чи може такий Volkswagen electro бути корисним?
Сьогодні цей e-Golf має запас ходу близько 64 км — удвічі менше, ніж у нового. Але, якщо враховувати його низьку вартість і можливість заряджатися кілька разів на день, він все ще залишається відносно комфортним бюджетним міським авто. Швидка зарядка на 50 кВт дозволяє відновити заряд за 30 хвилин, що робить Volkswagen Golf electric прийнятним варіантом для коротких поїздок

Але головне питання в тому, чи готові Ви їздити на електромобілі з таким малим запасом ходу?