На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів
Систему розробила компанія Worksport
Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані панелі сумарною потужністю до 250 ватів. Зібрана енергія не обов’язково має використовуватися одразу. Компактний накопичувач заряджається приблизно за чотири години та зберігає електрику для подальшого використання. Таке живлення підходить для інструментів, освітлення, туристичного спорядження або невеликої електроніки під час кемпінгу чи роботи в полі




Важливий нюанс полягає у призначенні системи
Сонячний тент наразі не підключається до основної тягової батареї Rivian R1T і не здатен безпосередньо збільшувати запас ходу електропікапа. Представники Worksport зазначають, що в перспективі компанія планує співпрацю з автовиробниками, зокрема з Rivian, аби у майбутніх версіях подібні системи могли передавати енергію безпосередньо в силову батарею автомобіля

Конструкція тенту виконана з алюмінію авіаційного класу
Матеріал забезпечує міцність і довговічність без суттєвого збільшення маси, що важливо для електричних пікапів. Рішення розраховане не лише на Rivian R1T. Worksport пропонує сонячні тенти для десятків моделей пікапів різних років випуску, починаючи з автомобілів початку 2000-х. Серед сумісних брендів згадуються Ford, Chevrolet, GMC, Dodge, Nissan, Ram і Toyota

Вартість SOLIS залежить від розміру вантажної платформи та коливається в межах від $1999 до $2499 доларів. Для Rivian R1T ціна перебуває на нижній межі діапазону. Комплект із інвертором та акумуляторним блоком потребує додаткових витрат і обійдеться ще приблизно у $949. З урахуванням середнього бюджету власників таких пікапів, подібна інвестиція досить корисна, особливо для тих, хто регулярно використовує автомобіль у подорожах або на віддалених об’єктах
Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі