Генеральний директор Lamborghini Стефан Вінкельманн висловив своє занепокоєння щодо повністю електричних суперкарів, заявивши, що їм бракує деяких “емоційних аспектів” аналогів з ДВЗ, і вони не демонструють великого потенціалу продажів на даний момент. Незважаючи на значний попит на гібридний Lamborghini Revuelto, Вінкельманн зазначив, що повністю електричні суперкари “не дуже добре продаються”
Протягом багатьох років ми бачили незліченну кількість повністю електричних суперкарів, але єдиний, який отримав хоч якусь популярність, – це рекордний Rimac Nevera. І навіть він зі скрипом продається у порівнянні з конкурентами з ДВЗ, як зазначив сам Мате Рімак
Враховуючи постійні затримки з випуском Tesla Roadster, що перший електромобіль Ferrari з’явиться у 2025 році, наразі єдиним конкурентом в цьому плані є Yangwang U9 від китайського автовиробника BYD. Однак, як повідомляє Automotive News Europe, Вінкельманн назвав присутність Lamborghini в Китаї “обмеженою”, пояснюючи, чому вони не інвестують у електричні суперкари
За словами Вінкельманна навіть найшвидшим електрокарам бракує емоційного аспекту суперкарів з ДВЗ, які неможливо синтезувати. Гібриди, що підзаряджаються від двигуна V12 (Revuelto) або V8 (Temerario, Urus), не мають цієї проблеми, оскільки їхній електродвигун і акумуляторна батарея дозволяють їздити в режимі з нульовим рівнем викидів
У більш віддаленому майбутньому Lamborghini відкрита для синтетичного електронного палива, яке зараз розробляється компаньйоном по VW Group – Porsche. В Сант’Агата сподіваються, що правила дозволять їх використання, продовживши термін служби двигунів внутрішнього згоряння. Зазначимо, що Європейський Союз хоче фактично заборонити продаж автомобілів з ДВЗ до 2035 року, хоча цей план може бути переглянутий
Наразі Lamborghini пропонує лінійку плагін-гібридів, що складається з Urus і Revuelto, до яких незабаром приєднається Temerario. Першим електромобілем з Сант-Агати стане кросовер Lazandor, вихід якого очікується у 2028 році. Компанія також працює над модернізацією свого ланцюжка поставок і виробничих потужностей, щоб скоротити викиди CO2 на 40% до 2030 року
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі