Дослідження: 92% власників електромобілів ніколи не повернуться до ДВЗ — photo 25087

Дослідження: 92% власників електромобілів ніколи не повернуться до ДВЗ

16.12.2024
3 хвилини на прочитання

Темпи переходу на електромобілі іноді дуже сильно коливаються. Що не змінюється так сильно, так це лояльність після того, як людина стала власником електромобіля. Згідно з новим дослідженням, 92 відсотки респондентів заявили, що ніколи не повернуться до автомобіля з ДВЗ. Насправді, з усіх доступних варіантів, лише один відсоток опитаних сказав, що точно повернеться до платформи з ДВЗ. Що стосується решти 7%, то 4% вказали, що обрали б гібридний електромобіль (PHEV), а решта не визначилися з відповіддю

В ході дослідження було опитано понад 23 000 водіїв електромобілів з 18 різних країн

Варто зазначити, що опитування було проведене Глобальним альянсом електромобілів (через Bloomberg), який, як можна здогадатися з його назви, можливо, не є найбільш неупередженою групою, коли мова йде про електромобілі. На сайті Альянсу зазначено, що «Ми вважаємо, що мобільність з нульовим рівнем викидів необхідна для боротьби зі зміною клімату», і що «Наша мета – планета, на якій весь транспорт буде стійким, чистим і електричним!»

Дослідження: 92% власників електромобілів ніколи не повернуться до ДВЗ — photo 2

Глобальний погляд на тенденції розвитку електромобілів

З іншого боку, саме дослідження виглядає досить прозорим. Воно включає відповіді понад 23 000 водіїв електромобілів у 18 країнах, включаючи США, Канаду, Австрію, Бразилію, Францію та Індію. Крім того, результати зважуються на основі частки кожної країни в загальному парку електромобілів у світі. Це означає, що результати з США мають більшу вагу, ніж, скажімо, зі Швеції. Це дуже важливо, адже в деяких невеликих країнах, таких як Швеція, рівень переходу на електромобілі неймовірно високий

Зважуючи результати, ми отримуємо більш точну картину реальності, в якій живуть власники електромобілів. Майже всі вони стверджують, що електромобілі – це все, що вони купуватимуть у майбутньому, і це не лише через занепокоєння щодо клімату. Натомість майже половина респондентів (45%) відстоюють низьку вартість експлуатації електромобіля порівняно з автомобілями, що працюють на бензині або дизельному паливі

Дослідження: 92% власників електромобілів ніколи не повернуться до ДВЗ — photo 3

Більшість віддає перевагу електромобілям через низькі експлуатаційні витрати, але багато хто має проблеми із зарядкою

Друге місце за важливістю посідає дружність до клімату (40 відсотків), далі йдуть сприяння місцевому довкіллю (32 відсотки), хороша керованість (21 відсоток) та нижчі витрати на обслуговування (18 відсотків). Коротше кажучи, вони дешевші у володінні, краще керуються і не змушують ваш гаманець плакати щоразу, коли ви заїжджаєте на зарядну станцію

А ось і те місце, де любовний роман спіткнувся: інфраструктура зарядних станцій. Або, точніше, її відсутність. Дослідження показало, що найбільшим недоліком водіння електромобіля є доступність – або часта недоступність – швидких зарядних пристроїв. Це пояснює, чому Tesla з її розгалуженою мережею суперчарджерів продовжує домінувати серед покупців

Лише 1 відсоток респондентів сказали, що повернуться до автомобіля з ДВЗ

«Відповідаючи на запитання про недоліки водіння електромобіля, результати показують, що найбільш значущими недоліками є обмежена доступність швидких зарядних пристроїв, тривалий характер зарядки і часті простої станцій швидкої зарядки», – йдеться в дослідженні. Безумовно, це основна проблема в США, і, очевидно, американці не самотні

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz

Volkswagen тимчасово зупинив випуск електричного мікробуса ID. Buzz та Multivan на своєму заводі у Ганновері. Хоча офіційно компанія посилається на потребу «гнучко адаптувати виробничі процеси до ринкових умов», справжня причина, ймовірно, криється в нижчих за очікувані показниках продажів Коли ID. Buzz лише з’явився, його називали символом нового етапу для Volkswagen  Електробус відсилав до легендарного Microbus, […]

24 Жовтня 2025
Volkswagen призупиняє виробництво електробуса ID. Buzz — photo 60345
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop

Американський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами  GM створила новий бренд BrightDrop, […]

23 Жовтня 2025
General Motors згортає виробництво електровантажівок BrightDrop — photo 60301
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км

Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]

23 Жовтня 2025
Chery створила батарею для електромобілів із запасом ходу понад 1300 км — photo 60291
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK