Темпи переходу на електромобілі іноді дуже сильно коливаються. Що не змінюється так сильно, так це лояльність після того, як людина стала власником електромобіля. Згідно з новим дослідженням, 92 відсотки респондентів заявили, що ніколи не повернуться до автомобіля з ДВЗ. Насправді, з усіх доступних варіантів, лише один відсоток опитаних сказав, що точно повернеться до платформи з ДВЗ. Що стосується решти 7%, то 4% вказали, що обрали б гібридний електромобіль (PHEV), а решта не визначилися з відповіддю
В ході дослідження було опитано понад 23 000 водіїв електромобілів з 18 різних країн
Варто зазначити, що опитування було проведене Глобальним альянсом електромобілів (через Bloomberg), який, як можна здогадатися з його назви, можливо, не є найбільш неупередженою групою, коли мова йде про електромобілі. На сайті Альянсу зазначено, що «Ми вважаємо, що мобільність з нульовим рівнем викидів необхідна для боротьби зі зміною клімату», і що «Наша мета – планета, на якій весь транспорт буде стійким, чистим і електричним!»
Глобальний погляд на тенденції розвитку електромобілів
З іншого боку, саме дослідження виглядає досить прозорим. Воно включає відповіді понад 23 000 водіїв електромобілів у 18 країнах, включаючи США, Канаду, Австрію, Бразилію, Францію та Індію. Крім того, результати зважуються на основі частки кожної країни в загальному парку електромобілів у світі. Це означає, що результати з США мають більшу вагу, ніж, скажімо, зі Швеції. Це дуже важливо, адже в деяких невеликих країнах, таких як Швеція, рівень переходу на електромобілі неймовірно високий
Зважуючи результати, ми отримуємо більш точну картину реальності, в якій живуть власники електромобілів. Майже всі вони стверджують, що електромобілі – це все, що вони купуватимуть у майбутньому, і це не лише через занепокоєння щодо клімату. Натомість майже половина респондентів (45%) відстоюють низьку вартість експлуатації електромобіля порівняно з автомобілями, що працюють на бензині або дизельному паливі
Більшість віддає перевагу електромобілям через низькі експлуатаційні витрати, але багато хто має проблеми із зарядкою
Друге місце за важливістю посідає дружність до клімату (40 відсотків), далі йдуть сприяння місцевому довкіллю (32 відсотки), хороша керованість (21 відсоток) та нижчі витрати на обслуговування (18 відсотків). Коротше кажучи, вони дешевші у володінні, краще керуються і не змушують ваш гаманець плакати щоразу, коли ви заїжджаєте на зарядну станцію
А ось і те місце, де любовний роман спіткнувся: інфраструктура зарядних станцій. Або, точніше, її відсутність. Дослідження показало, що найбільшим недоліком водіння електромобіля є доступність – або часта недоступність – швидких зарядних пристроїв. Це пояснює, чому Tesla з її розгалуженою мережею суперчарджерів продовжує домінувати серед покупців
Лише 1 відсоток респондентів сказали, що повернуться до автомобіля з ДВЗ
«Відповідаючи на запитання про недоліки водіння електромобіля, результати показують, що найбільш значущими недоліками є обмежена доступність швидких зарядних пристроїв, тривалий характер зарядки і часті простої станцій швидкої зарядки», – йдеться в дослідженні. Безумовно, це основна проблема в США, і, очевидно, американці не самотні
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі