Дослідження руйнує міф про «парадних» власників електричних пікапів — photo 62582

Дослідження руйнує міф про «парадних» власників електричних пікапів

16.11.2025
3 хвилини на прочитання

Тривалий час існувала уява про власників електропікапів як про міських модників із кавою в руках, які катаються на своїх Rivian R1T або Tesla Cybertruck більше заради стилю, а не заради роботи. У голові легко виникає картина ідеально чистої машини без подряпин і натяку на бруд. Ринок пікапів справді заповнений людьми, котрі не завжди використовують свої авто за призначенням. Проте свіжа аналітика малює зовсім інше тло. Дані свідчать, що електричні пікапи отримують не менше реальної роботи, ніж моделі з бензиновими чи дизельними двигунами

Carscoops отримав статистику від Strategic Vision, компанії, котра щороку опитує близько двохсот п’ятдесяти тисяч людей про користування їхніми автомобілями. Аналітика чітко показує, де їздять власники пікапів, як вони експлуатують свої машини і як поведінка змінюється залежно від розміру та силової установки

Офроуд залишається популярним заняттям серед значної частини власників пікапів 

Легке бездоріжжя хоча б раз на місяць долають 31% власників електричних або гібридних пікапів. Така сама активність спостерігається серед власників стандартних моделей, де подібні поїздки фіксують 29%. Повнорозмірні пікапи мають показник у 32%

Дослідження руйнує міф про «парадних» власників електричних пікапів — photo 2

Легке та серйозне бездоріжжя: порівняння за типами пікапів

Тип пікапаЛегке бездоріжжя (раз на місяць)Складний офроуд (раз на місяць)
Альтернативна силова установка (EV/Hybrid)31%11%
Стандартний пікап29%13%
Повнорозмірний пікап32%15%

Навіть у складних умовах бездоріжжя статистика майже не змінюється 

Каміння, глибокий бруд та водні перешкоди регулярно проходять 11% власників електричних моделей. Стандартні та повнорозмірні пікапи мають відповідно 13% і 15%. Електропікапи, попри стереотипи, не стоять у гаражах без діла. Їх використовують для пригод так само активно, як і моделі з двигунами внутрішнього згоряння

Найпомітнішими у цьому порівнянні лишаються важкі пікапи. Вони демонструють найвищу активність на будь-якому бездоріжжі, що цілком логічно, бо часто працюють у фермерських господарствах, на будівництві й у місцевостях із поганими дорогами

Дослідження руйнує міф про «парадних» власників електричних пікапів — photo 3

Перевезення вантажів показує не менш цікаву картину 

64% власників електропікапів використовують кузов для транспортування вантажів хоча б раз на місяць. Стандартні пікапи мають результат у 58%, повнорозмірні — 61%, а важкі залишаються беззаперечними лідерами зі своїми 74%. Майже всі власники пікапів, незалежно від типу, їздять на них заради задоволення — це 90% серед електричних, стандартних і великих моделей та 82% серед важких

Перевезення вантажів і стиль водіння

Тип пікапаПеревезення вантажів (раз на місяць)Поїздки заради задоволення
Альтернативна силова установка (EV/Hybrid)64%89%
Стандартний пікап58%90%
Повнорозмірний пікап61%90%
Важкий пікап74%82%

Буксирування — єдина сфера, де електропікапи помітно поступаються бензиновим або дизельним моделям. Причина очевидна: робота з причепом значно зменшує запас ходу і створює залежність від мережі швидкісних зарядних станцій. Але у щоденних задачах, таких як власні потреби, робочі поїздки та транспортування вантажів, електричні пікапи справляються на рівні традиційних

Свіжі дані руйнують культурний поділ, який довго існував серед власників пікапів 

Електричні моделі більше не виглядають як «іграшки для міста». Ford F-150 Lightning везе будматеріали, Rivian R1T проходить лісові маршрути, а Cybertruck виїжджає в кемпінг. Власники таких машин демонструють, що справжня суть пікапа не визначається типом двигуна. Головним те, як саме авто використовується

Підсумкова таблиця використання пікапів

АктивністьEV/HybridСтандартнийПовнорозмірнийВажкий
Легке бездоріжжя31%29%32%46%
Складний офроуд11%13%15%23%
Перевезення вантажів64%58%61%74%
Поїздки для задоволення89%90%90%82%

Читати далі

Схожі записи
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги?

Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]

17 Листопада 2025
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги? — photo 62741
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але»

Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]

17 Листопада 2025
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але» — photo 62727
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту

Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]

17 Листопада 2025
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту — photo 62713
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги?

Американський стартап Peak Energy разом із компанією Jupiter Power розпочав розгортання великих батарей на основі натрію для зберігання електроенергії. Це помітний крок для технології, яка лише набирає обертів і пропонує альтернативу звичним літій-іонним системам. Натрієві батареї приваблюють нижчою вартістю, стабільністю роботи у сильний холод і повільнішим зношуванням. Водночас їхня щільність енергії нижча за літій-іонні аналоги, […]

17 Листопада 2025
Натрій-іонні акумулятори з’явилися в Америці. В чому їх переваги? — photo 62741
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але»

Догляд за власним авто для багатьох автолюбителів є частиною хобі або способом заощадити. Базові речі на кшталт заміни мастила чи гальмівних колодок давно стали звичними, але власник Hyundai Ioniq 5 N нещодавно переконався, що електромобілі інколи ускладнюють навіть такі прості процеси. Він спалив задні колодки під час інтенсивних заїздів на треку — саме так, як […]

17 Листопада 2025
Hyundai дозволяє самостійно ремонтувати електромобілі, «але є одне але» — photo 62727
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту

Можливості для випуску батарей для електрокарів значно перевищують реальний попит по всьому світу, підкреслюють у звіті компанії AlixPartners, яка займається консалтингом у автомобільній галузі. Найгірша ситуація в Китаї, але проблема надлишкових потужностей існує на кожному великому ринку й створює серйозні фінансові ризики для компаній, що виробляють батареї. Витрати на сировину та саме виробництво досі залишаються […]

17 Листопада 2025
Виробники акумуляторів зіткнулися з кризою попиту — photo 62713
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK