Коли BYD оголосила про мегаватну зарядку для своїх нових електромобілів Han L b Tang L, це стало справжньою сенсацією у світі електротранспорту. Для порівняння: більшість електрокарів на ринку США наразі підтримують зарядку потужністю до 350–400 кВт, а в Україні навіть таких станцій дуже мало. У відповідь на таку зарядку від BYD інші китайські бренди також почали анонсувати власні надшвидкі рішення. Нова технологія потенційно зменшує час заряджання до 5 хвилин для пробігу в майже 400 км – що фактично ставить під сумнів доцільність автомобілів на викопному паливі в розрізі швидкості заряджання/заправки

Обидві моделі виявилися ще доступнішими, ніж очікувалося
Седан BYD Han L стартує з 209 800 юанів ($28 544 за поточним курсом), хоча раніше заявлена ціна становила 270 000 юанів ($36 737). Звісно, просте порівняння курсів не враховує податки й інші особливості ринку, проте нова ціна виглядає надзвичайно привабливо. Наприклад, Tesla Model 3 у Китаї коштує від 235 000 юанів (близько $32 000), тобто новий BYD дешевший за модель Tesla, яка з’явилась ще у 2017 році. З огляду на це, стає зрозуміло, чому західні виробники наразі серйозно відстають, особливо на китайському ринку

Han L доступний у трьох комплектаціях, найдорожча з яких коштує 279 800 юанів ($37 935). Навіть у максимальній версії цей стильний і технологічно просунутий седан все одно на $12 000 дешевший за середню ціну нового авто у США

Усі версії Han L оснащені фірмовою акумуляторною батареєю BYD Blade ємністю 83,2 кВт-год
Офіційний запас ходу – від 600 до 700 км за китайським стандартом CLTC, який, варто зазначити, є доволі оптимістичним. У реальних умовах пробіг, ймовірно, буде меншим, але при зарядці мегаватного рівня це вже не критично. Компанія також розуміє, що інфраструктура ще не готова до таких навантажень, тому автомобіль оснащено двома зарядними портами – можна підключити одразу два зарядні пристрої по 500 кВт. У такому режимі BYD легко випереджає Porsche, Lucid і навіть Tesla

Ще однією родзинкою є потужність Han L – вона становить 1086 кінських сил
Авто також комплектується системою напівавтономного водіння BYD God’s Eye, аналогічною Tesla Autopilot. Крім того, буде доступна гібридна версія з бензиновим двигуном 1.5 л для тих, хто не готовий повністю перейти на електрику

На базі тієї ж 1000-вольтової платформи Super E BYD створила ще й середньорозмірний SUV – модель Tang L. Його технічні характеристики подібні до Han L, а ціна стартує від 229 800 юанів ($31 268) і сягає 289 800 юанів ($39 432)

Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі