Коли BYD оголосила про мегаватну зарядку для своїх нових електромобілів Han L b Tang L, це стало справжньою сенсацією у світі електротранспорту. Для порівняння: більшість електрокарів на ринку США наразі підтримують зарядку потужністю до 350–400 кВт, а в Україні навіть таких станцій дуже мало. У відповідь на таку зарядку від BYD інші китайські бренди також почали анонсувати власні надшвидкі рішення. Нова технологія потенційно зменшує час заряджання до 5 хвилин для пробігу в майже 400 км – що фактично ставить під сумнів доцільність автомобілів на викопному паливі в розрізі швидкості заряджання/заправки
Обидві моделі виявилися ще доступнішими, ніж очікувалося
Седан BYD Han L стартує з 209 800 юанів ($28 544 за поточним курсом), хоча раніше заявлена ціна становила 270 000 юанів ($36 737). Звісно, просте порівняння курсів не враховує податки й інші особливості ринку, проте нова ціна виглядає надзвичайно привабливо. Наприклад, Tesla Model 3 у Китаї коштує від 235 000 юанів (близько $32 000), тобто новий BYD дешевший за модель Tesla, яка з’явилась ще у 2017 році. З огляду на це, стає зрозуміло, чому західні виробники наразі серйозно відстають, особливо на китайському ринку
Han L доступний у трьох комплектаціях, найдорожча з яких коштує 279 800 юанів ($37 935). Навіть у максимальній версії цей стильний і технологічно просунутий седан все одно на $12 000 дешевший за середню ціну нового авто у США
Усі версії Han L оснащені фірмовою акумуляторною батареєю BYD Blade ємністю 83,2 кВт-год
Офіційний запас ходу – від 600 до 700 км за китайським стандартом CLTC, який, варто зазначити, є доволі оптимістичним. У реальних умовах пробіг, ймовірно, буде меншим, але при зарядці мегаватного рівня це вже не критично. Компанія також розуміє, що інфраструктура ще не готова до таких навантажень, тому автомобіль оснащено двома зарядними портами – можна підключити одразу два зарядні пристрої по 500 кВт. У такому режимі BYD легко випереджає Porsche, Lucid і навіть Tesla
Ще однією родзинкою є потужність Han L – вона становить 1086 кінських сил
Авто також комплектується системою напівавтономного водіння BYD God’s Eye, аналогічною Tesla Autopilot. Крім того, буде доступна гібридна версія з бензиновим двигуном 1.5 л для тих, хто не готовий повністю перейти на електрику
На базі тієї ж 1000-вольтової платформи Super E BYD створила ще й середньорозмірний SUV – модель Tang L. Його технічні характеристики подібні до Han L, а ціна стартує від 229 800 юанів ($31 268) і сягає 289 800 юанів ($39 432)
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі