Callum eVita, розроблений за технологією Motability, має інтегрований пандус, два порти для зарядки та інформаційно-розважальну панель ззаду
Колишній шеф-дизайнер компанії Jaguar Ян Каллум (Ian Callum) у партнерстві з компанією Motability створив електромобіль, розроблений спеціально для людей на інвалідних візках, з унікальними функціями, які зроблять автомобіль “більш бажаним” для клієнтів, ніж переобладнані фургони, що пропонуються зараз
Концепт eVita, створений однойменним дизайнерським агентством Callum і заснований на платформі середньорозмірного електричного MPV від Stellantis, показує, “що можливо, коли інклюзивний дизайн та інженерія стоять на першому плані”, переосмислюючи традиційний формат електромобіля, щоб запропонувати максимум внутрішнього простору на якомога меншій площі
Маючи довжину 4520 мм і ширину 1908 мм, він займає приблизно стільки ж місця, скільки й Hyundai Tucson, але значно вищий – 1800 мм, що разом з унікальною тонкою батареєю, розміщеною відразу за передніми сидіннями, а не впоперек підлоги, дозволяє встановити набагато вищу стелю, ніж у звичайних електромобілях такого розміру
Додатковий простір і повністю пласка підлога дозволяють людям в інвалідних візках легше пересуватися та сидіти на тій же висоті, що й пасажири на передніх сидіннях. Така архітектура салону більш інклюзивна для пасажирів
Низька посадка також зменшує ризик “морської хвороби”, яку нерідко в електромобілях відчувають задні пасажири через занадто високу посадку. Ще одна проблема, яка може вплинути на сучасні транспортні засоби, пристосовані для інвалідних візків (WAVs)
Інші унікальні елементи дизайну включають задню “корисну панель”, яка надає заднім пасажирам доступ до інформаційно-розважальної системи, клімат-контролю тощо. Тут же два зарядні порти, один з яких розташований досить низько, щоб до нього могли під’їхати люди в інвалідних візках
Також є протитуманні ліхтарі, які проектують форму пандуса на землю, щоб інші водії не паркувалися занадто близько до задніх дверей, які приховують вбудований пандус
Наразі eVita не призначений для виробництва, а радше слугує прикладом чудово спроектованого електромобіля для користувачів з обмеженими можливостями
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі