Callum eVita, розроблений за технологією Motability, має інтегрований пандус, два порти для зарядки та інформаційно-розважальну панель ззаду
Колишній шеф-дизайнер компанії Jaguar Ян Каллум (Ian Callum) у партнерстві з компанією Motability створив електромобіль, розроблений спеціально для людей на інвалідних візках, з унікальними функціями, які зроблять автомобіль “більш бажаним” для клієнтів, ніж переобладнані фургони, що пропонуються зараз
Концепт eVita, створений однойменним дизайнерським агентством Callum і заснований на платформі середньорозмірного електричного MPV від Stellantis, показує, “що можливо, коли інклюзивний дизайн та інженерія стоять на першому плані”, переосмислюючи традиційний формат електромобіля, щоб запропонувати максимум внутрішнього простору на якомога меншій площі
Маючи довжину 4520 мм і ширину 1908 мм, він займає приблизно стільки ж місця, скільки й Hyundai Tucson, але значно вищий – 1800 мм, що разом з унікальною тонкою батареєю, розміщеною відразу за передніми сидіннями, а не впоперек підлоги, дозволяє встановити набагато вищу стелю, ніж у звичайних електромобілях такого розміру
Додатковий простір і повністю пласка підлога дозволяють людям в інвалідних візках легше пересуватися та сидіти на тій же висоті, що й пасажири на передніх сидіннях. Така архітектура салону більш інклюзивна для пасажирів
Низька посадка також зменшує ризик “морської хвороби”, яку нерідко в електромобілях відчувають задні пасажири через занадто високу посадку. Ще одна проблема, яка може вплинути на сучасні транспортні засоби, пристосовані для інвалідних візків (WAVs)
Інші унікальні елементи дизайну включають задню “корисну панель”, яка надає заднім пасажирам доступ до інформаційно-розважальної системи, клімат-контролю тощо. Тут же два зарядні порти, один з яких розташований досить низько, щоб до нього могли під’їхати люди в інвалідних візках
Також є протитуманні ліхтарі, які проектують форму пандуса на землю, щоб інші водії не паркувалися занадто близько до задніх дверей, які приховують вбудований пандус
Наразі eVita не призначений для виробництва, а радше слугує прикладом чудово спроектованого електромобіля для користувачів з обмеженими можливостями
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі