Більшість людей, які розглядають купівлю електромобіля, зазвичай переймаються через ресурс батареї. Наскільки довго вона прослужить? Як швидко втратить свою ємність і, відповідно, запас ходу? Попри гарантії автовиробників, ці питання залишаються на першому плані. Але нове дослідження в Німеччині, проведене авторитетною організацією ADAC, дає підстави для оптимізму — принаймні, якщо йдеться про електромобілі Volkswagen
Протягом чотирьох років експерти ADAC тестували VW ID.3 Pro S Tour — електричний хетчбек із батареєю на 77 кВт-год
За цей час машина проїхала понад 172 тисячі кілометрів. І хоча очікувалося, що батарея втратить значну частину свого ресурсу, реальність виявилася зовсім іншою: запас ходу зменшився лише на 13 кілометрів, що становить лише 9% втрати ємності. Вражаючий результат, зважаючи на те, як саме експлуатували автомобіль

Експеримент показав, що електромобіль постійно заряджали до 100% і часто залишали на стоянці з повністю зарядженою батареєю — саме так зазвичай робити не рекомендують. Попри це, перші заміри після 21 тисячі кілометрів показали збереження 96% початкової ємності батареї. Після 84 тисяч кілометрів цей показник склав 94%, а після 169 тисяч кілометрів — усе ще залишалось 91%. І це при тому, що гарантія VW покриває батарею лише у разі її деградації до рівня нижче 70%

Одним із ключових чинників, який допоміг зберегти високу ефективність, стала програмна модернізація
Оновлення програмного забезпечення не лише зменшило вплив зношення батареї на запас ходу, а й підвищило енергоефективність. Якщо на початку тесту ID.3 витрачав 20 кВт-год на 100 км, то після оновлення цей показник покращився до 18,3 кВт-год на 100 км. І це ще не все: швидкість заряджання зросла зі 125 до 160 кВт, що дозволило скоротити час поповнення заряду з 10% до 80% на дві хвилини

У Volkswagen задоволені результатами. За словами члена правління компанії з продажу та післяпродажного обслуговування Мартіна Сандера, результати дослідження підтверджують високу якість лінійки ID і роблять ці моделі ще привабливішими на вторинному ринку
Читати далі
Схожі записиПісля невдалого старту електричного позашляховика EX90 компанія Volvo докладає зусиль, аби відновити власну репутацію. Керівництво автовиробника заявляє, що нарешті готове запропонувати значно оновлений пакет програмного забезпечення, який покликаний усунути всі головні недоліки й повернути довіру клієнтів Складний шлях у світі електромобілів У сучасній автомобільній індустрії, де головну роль відіграють технології та програмне забезпечення, автовиробників умовно […]
2 Жовтня 2025
Нова програма утилізації електромобілів в Італії різко знижує ціни на електромобілі У той час, коли ціни на нові автомобілі продовжують зростати і стають недоступними для багатьох домогосподарств, італійський уряд запустив напрочуд щедру програму утилізації, яка робить деякі електромобілі абсурдно доступними. За програмою, покупці з низьким рівнем доходу, які обмінюють автомобіль, зареєстрований до 2015 року, […]
2 Жовтня 2025
IONITY розширила мережу швидкісних зарядних станцій для електромобілів у Києві, відкривши потужний хаб на верхньому паркінгу ТРЦ «ХІТ Mall» біля метро Житомирська за адресою проспект Берестейський, 134/1 Спочатку тут працювали дві станції, потім чотири, а тепер шість, що дозволяє одночасно заряджати до 17 електрокарів з загальною потужністю майже 1 МВт. Серед обладнання дев’ять кабелів CCS […]
1 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі