Більшість людей, які розглядають купівлю електромобіля, зазвичай переймаються через ресурс батареї. Наскільки довго вона прослужить? Як швидко втратить свою ємність і, відповідно, запас ходу? Попри гарантії автовиробників, ці питання залишаються на першому плані. Але нове дослідження в Німеччині, проведене авторитетною організацією ADAC, дає підстави для оптимізму — принаймні, якщо йдеться про електромобілі Volkswagen
Протягом чотирьох років експерти ADAC тестували VW ID.3 Pro S Tour — електричний хетчбек із батареєю на 77 кВт-год
За цей час машина проїхала понад 172 тисячі кілометрів. І хоча очікувалося, що батарея втратить значну частину свого ресурсу, реальність виявилася зовсім іншою: запас ходу зменшився лише на 13 кілометрів, що становить лише 9% втрати ємності. Вражаючий результат, зважаючи на те, як саме експлуатували автомобіль

Експеримент показав, що електромобіль постійно заряджали до 100% і часто залишали на стоянці з повністю зарядженою батареєю — саме так зазвичай робити не рекомендують. Попри це, перші заміри після 21 тисячі кілометрів показали збереження 96% початкової ємності батареї. Після 84 тисяч кілометрів цей показник склав 94%, а після 169 тисяч кілометрів — усе ще залишалось 91%. І це при тому, що гарантія VW покриває батарею лише у разі її деградації до рівня нижче 70%

Одним із ключових чинників, який допоміг зберегти високу ефективність, стала програмна модернізація
Оновлення програмного забезпечення не лише зменшило вплив зношення батареї на запас ходу, а й підвищило енергоефективність. Якщо на початку тесту ID.3 витрачав 20 кВт-год на 100 км, то після оновлення цей показник покращився до 18,3 кВт-год на 100 км. І це ще не все: швидкість заряджання зросла зі 125 до 160 кВт, що дозволило скоротити час поповнення заряду з 10% до 80% на дві хвилини

У Volkswagen задоволені результатами. За словами члена правління компанії з продажу та післяпродажного обслуговування Мартіна Сандера, результати дослідження підтверджують високу якість лінійки ID і роблять ці моделі ще привабливішими на вторинному ринку
Читати далі
Схожі записиДослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]
17 Листопада 2025
У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]
17 Листопада 2025
Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]
17 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі