BMW офіційно представила технологію Gen6 eDrive для електромобілів серії Neue Klasse, яка забезпечить на 30% швидшу зарядку та на 30% більший запас ходу порівняно з поточними моделями. Ключова зміна – використання циліндричних акумуляторних осередків, що мають на 20% вищу енергетичну щільність, а також 800-вольтну архітектуру
Gen6 eDrive: новий стандарт для електромобілів BMW
Технологія Gen6 eDrive стане основою для всіх майбутніх електромобілів BMW, Mini та Rolls-Royce. Першим автомобілем, який отримає цю систему, буде BMW iX3 Neue Klasse, запуск якого запланований на осінь 2025 року. Надалі ця технологія пошириться на всю лінійку BMW EV, включаючи моделі M-серії
Завдяки новим акумуляторним осередкам, які вбудовані безпосередньо у батарею, покращена структура батарейного модуля дозволяє зменшити масу, підвищити жорсткість кузова та зробити батареї компактнішими. Це відкриває можливість створення спортивних електромобілів, а не лише кросоверів і седанів
BMW покращує конструкцію приводів
Ще однією важливою інновацією є використання асинхронних двигунів на передній осі у повнопривідних електромобілях xDrive. Це рішення забезпечує менші витрати на виробництво та більшу компактність силових агрегатів
Виробництво в п’яти країнах для глобального ринку
Серійне виробництво системи Gen6 eDrive почнеться у вересні 2025 року на заводі BMW у Штаєрі (Австрія). Акумуляторні батареї для Neue Klasse виготовлятимуться на п’яти виробничих майданчиках – у Німеччині, Угорщині, Китаї, Мексиці та США. Це рішення дозволить BMW мінімізувати ризики, пов’язані з геополітичною ситуацією, та гарантувати стабільні поставки для електромобілів майбутнього
Технологія Neue Klasse від BMW – це новий етап у розвитку електромобілів, який обіцяє більшу потужність, швидшу зарядку та спортивний характер
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі