Китайська компанія BYD, один з лідерів ринку електромобілів, уклала угоду з урядом Японії про використання своїх електрокарів як мобільних джерел енергії. Ця співпраця відкриває BYD шлях до ринку, на якому традиційно домінують місцеві автовиробники, зокрема Toyota, що займала 36% ринку в 2023 році
BYD почала свій шлях в Японії у 2023 році, представивши електромобіль Atto 3 за ціною близько $30 000 (4,4 мільйона йєн). Пізніше до лінійки додали більш доступну модель — Dolphin, яка стартує від $24 500 (3,63 мільйона йєн) і конкурує з популярними Toyota Prius та Nissan LEAF. У 2024 році BYD також презентувала електричний седан Seal, прямого конкурента Tesla Model 3. Ця модель стала найпродаванішим імпортованим електромобілем в Японії вже через два місяці після запуску
Використання електромобілів для енергетичної підтримки
4 грудня BYD Japan оголосила про співпрацю з місцевими органами влади для використання своїх електрокарів в програмах запобігання наслідкам стихійних лих. Основна мета угоди — забезпечення стабільного та швидкого постачання електроенергії в разі надзвичайних ситуацій
Електромобілі BYD, оснащені технологією Vehicle-to-Home (V2H), можуть передавати до 1500 кВт енергії, збереженої в їхніх батареях, для живлення домогосподарств або пристроїв. Наприклад, Atto 3 здатен забезпечити електроенергією середній будинок протягом чотирьох днів. Завдяки мобільності, ці електрокари також можуть слугувати джерелами енергії в евакуаційних центрах чи інших об’єктах для ліквідації наслідків стихійних лих
Результати продажів BYD у Японії
За перші дев’ять місяців 2024 року BYD продала 1742 електромобілі в Японії, що на 96% більше порівняно з минулим роком. Компанія піднялася з 19-го на 14-е місце в рейтингу імпортерів. Незважаючи на те, що загалом в Японії за перше півріччя 2024 року було імпортовано лише 10 785 електромобілів, ці результати демонструють поступове зміцнення позицій BYD
Минулого місяця Центральне бюро економіки та торгівлі Японії провело семінар, присвячений технологіям батарейних електромобілів (BEV). BYD привернула значну увагу до свого Atto 3, експерти дивувались як можно виготовляти його за такою низькою ціною
Плани BYD в Японії
Укладена угода є ключовим кроком для закріплення BYD на японському ринку. Компанія прагне розширити свою присутність в регіоні, пропонуючи доступні та сучасні электро автомобиль китайский. Водночас угоди з місцевою владою не лише сприяють зростанню довіри до бренду, а й демонструють його здатність підтримувати громади під час надзвичайних ситуацій
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі