Китайська компанія BYD, один з лідерів ринку електромобілів, уклала угоду з урядом Японії про використання своїх електрокарів як мобільних джерел енергії. Ця співпраця відкриває BYD шлях до ринку, на якому традиційно домінують місцеві автовиробники, зокрема Toyota, що займала 36% ринку в 2023 році
BYD почала свій шлях в Японії у 2023 році, представивши електромобіль Atto 3 за ціною близько $30 000 (4,4 мільйона йєн). Пізніше до лінійки додали більш доступну модель — Dolphin, яка стартує від $24 500 (3,63 мільйона йєн) і конкурує з популярними Toyota Prius та Nissan LEAF. У 2024 році BYD також презентувала електричний седан Seal, прямого конкурента Tesla Model 3. Ця модель стала найпродаванішим імпортованим електромобілем в Японії вже через два місяці після запуску

Використання електромобілів для енергетичної підтримки
4 грудня BYD Japan оголосила про співпрацю з місцевими органами влади для використання своїх електрокарів в програмах запобігання наслідкам стихійних лих. Основна мета угоди — забезпечення стабільного та швидкого постачання електроенергії в разі надзвичайних ситуацій
Електромобілі BYD, оснащені технологією Vehicle-to-Home (V2H), можуть передавати до 1500 кВт енергії, збереженої в їхніх батареях, для живлення домогосподарств або пристроїв. Наприклад, Atto 3 здатен забезпечити електроенергією середній будинок протягом чотирьох днів. Завдяки мобільності, ці електрокари також можуть слугувати джерелами енергії в евакуаційних центрах чи інших об’єктах для ліквідації наслідків стихійних лих

Результати продажів BYD у Японії
За перші дев’ять місяців 2024 року BYD продала 1742 електромобілі в Японії, що на 96% більше порівняно з минулим роком. Компанія піднялася з 19-го на 14-е місце в рейтингу імпортерів. Незважаючи на те, що загалом в Японії за перше півріччя 2024 року було імпортовано лише 10 785 електромобілів, ці результати демонструють поступове зміцнення позицій BYD
Минулого місяця Центральне бюро економіки та торгівлі Японії провело семінар, присвячений технологіям батарейних електромобілів (BEV). BYD привернула значну увагу до свого Atto 3, експерти дивувались як можно виготовляти його за такою низькою ціною

Плани BYD в Японії
Укладена угода є ключовим кроком для закріплення BYD на японському ринку. Компанія прагне розширити свою присутність в регіоні, пропонуючи доступні та сучасні электро автомобиль китайский. Водночас угоди з місцевою владою не лише сприяють зростанню довіри до бренду, а й демонструють його здатність підтримувати громади під час надзвичайних ситуацій
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025
Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025
У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі