Електрокари Karma будуть конкурувати з McLaren, Aston Martin і Ferrari
Компанія Karma Automotive щойно оновила свій гібрид Revero, а в найближчі пару років випустить кілька моделей наступного покоління – купе Kaveya, яке вона показала з серійним інтер’єром в Монтереї, і седан Gyesera
Ivara – це кросовер, що вже збільшує його шанси на успіх, на відміну від Kaveya або Gyesera. Сьогодні продажі дводверних автомобілів падають, та й седани користуються не високим попитом на фоні позашляховиків. Але форма кузова Ivara – не єдине, що відрізняє її від інших майбутніх автомобілів виробника
На автосалоні в Монтереї Karma Automotive представила свій перший кросовер Ivara GT-UV
Якщо Kaveya та Gyesera будуть суто електромобілями, то Ivara окрім електромотору може отримати також гібридну, точніше плагін-гібридну силову установку. Але поки що Ivara – це лише дизайнерське дослідженням. Karma не повідомляє, коли може з’явитися серійна версія, скільки потужності буде розвивати або як далеко вона зможе проїхати на електротязі
З цікавих особливостей Ivara – захисний матовий піддон, покритий фарбою, що самовідновлюється після невеликих ударів
Нагадаємо, що між компанією Karma та Intel укладена угода про спільну розробку нової електричної архітектури. Компанії працюють на одним централізованим блоком управління, який буде відповідати за всі обчислювальні потреби електрокара, замість десятків незалежних блоків управління, що використовуються на більшості сучасних автомобілів. Ця програмно-визначена архітектура автомобіля (SDVA) дебютує на Kaveya у 2026 році
Karma також представила готовий до виробництва інтер’єр Kaveya і оголосила про технічну співпрацю з Intel
Karma не повідомила, скільки коштуватиме Ivara, якщо її коли-небудь запустять у виробництво, але можна припустити, що вона буде ближчою до $300 000. Саме стільки автовиробник хоче отримати за Kaveya, адже навіть відносно застарілий Revero коштує біля $150 тис. Президент Karma розповів Auto News, що його компанія отримав «мільярдні» інвестиції від свого єдиного акціонера, китайської Wanxiang Group, саме для конкуренції з такими автовиробниками як McLaren, Aston Martin і Ferrari