Volkswagen впевнено рухається до електрифікації усього свого модельного ряду. У 2025 році компанія очікує значного зростання продажів електромобілів, і вже зараз ID.7 у Європі випереджає за замовленнями навіть популярний Passat. У Німеччині Volkswagen залишається лідером серед брендів електромобілів, а в Норвегії у жовтні минулого року він став найпопулярнішим виробником EV. Прогноз на 2025 рік передбачає, що до 25% усіх поставок у ЄС складатимуть автомобілі з нульовими викидами

Надійність електромобілів: позиція Volkswagen
Мартін Сандер, член ради директорів Volkswagen, відповідальний за продажі та маркетинг, заявив, що електромобілі «набагато надійніші» за машини з ДВЗ. На його думку, щоб змінити думку споживачів, потрібно дати їм можливість протестувати електрокари. Проте останнє дослідження Consumer Reports показує, що власники електромобілів стикаються з проблемами на 42% частіше, ніж користувачі авто з ДВЗ
Попри це, ситуація поліпшується: у 2023 році різниця становила 79%. Останній аналіз Consumer Reports, опублікований у грудні 2024 року, охопив близько 300 тисяч власників автомобілів із 2022 по 2024 модельні роки. У цьому ж дослідженні VW ID.4 потрапив до списку найменш надійних нових авто, що підтверджує важливість подальшого вдосконалення електромобілів

Електромобільний асортимент Volkswagen: нові моделі на підході
Volkswagen розширює свій електричний модельний ряд доступними варіантами. ID.2, який з’явиться за ціною менше €25 000, називають «змінотворцем». Ще дешевша модель ID.1, ціна якої стартуватиме з позначки €20 000, перебуває в розробці. Для створення цієї моделі Volkswagen планував співпрацювати з Renault, але зрештою вирішив створювати авто самостійно
До кінця десятиліття з’явиться дев’яте покоління Golf, яке буде виключно електричним. Виробництво моделі з ДВЗ триватиме до 2027 року, але його перенесуть до Мексики. Електричний Golf випускатимуть у Німеччині, і обидві версії існуватимуть паралельно кілька років

Майбутнє Volkswagen: чи зможе ID.3 перевершити конкурентів?
Мартін Сандер стверджує, що ID.3 у спортивній версії GTX має ключові переваги перед Tesla Model Y, VW Golf GTI та BMW i4. Електромобіль має більший запас ходу, ніж Model Y, кращу продуктивність, ніж Golf GTI, та швидше заряджається до 80%, ніж i4
Volkswagen упевнено розвиває свій сегмент електромобілів і має амбітні плани щодо їхньої доступності та надійності. Компанія прагне стати лідером у сфері електрокарів, пропонуючи моделі, які поєднують сучасні технології та привабливі ціни
Читати далі
Схожі записиПісля клонів Rolls-Royce і Bugatti у мережі з’явилися зображення позашляховика, надто схожого на Bentley Bentayga. Фото, опубліковані в китайських соцмережах, демонструють SUV без емблеми, але з майже ідентичними пропорціями кузова, хромованою решіткою радіатора та характерними фарами. Є лише кілька відмінностей — трохи квадратніша форма носа і даху, однак впізнаваність британського дизайну заперечити важко Dreame, відомий […]
18 Жовтня 2025
Chevrolet Bolt другого покоління відкриє нову сторінку у стратегії компанії. Президент GM Марк Ройсс розповів у подкасті Plugged-In, що після нового Bolt, який з’явиться у наступному році, компанія планує випустити ще кілька моделей із ціною близько $30 тисяч. Він пояснив, що ці електромобілі можуть не мати назви Bolt, але належатимуть до одного «сімейства» — схожих […]
18 Жовтня 2025
Транспорт із подовженим запасом ходу, або EREV, має електричну силову установку з акумулятором і тяговим двигуном, а також резервний бензиновий агрегат, який підзаряджає батарею, збільшуючи запас ходу, але не приводить колеса у рух безпосередньо. Увесь рух здійснюється виключно за допомогою електродвигунів Попри технологічні переваги, не всі поділяють оптимізм щодо EREV Європейська організація Transport & Environment […]
18 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі