Австралія готується до літніх буревіїв, і електромобілі з функцією vehicle-to-load (V2L) стають важливим інструментом для допомоги в умовах надзвичайних ситуацій. Функція V2L дозволяє використовувати високовольтну батарею електрокара як мобільний генератор для живлення пристроїв та техніки
Як працює V2L у електромобілях?
Функція vehicle-to-load доступна у багатьох сучасних електромобілях, таких як моделі на платформі Ultium від General Motors, а також Hyundai, Kia, Ford і навіть у Tesla Cybertruck. Ця технологія дозволяє експортувати електроенергію з батареї, що зазвичай живить електродвигун, для підключення побутових пристроїв
Потужність V2L зазвичай становить від 2 до 4 кВт – цього достатньо щоб заряджати холодильники, мікрохвильові печі, електрочайники, а також медичне обладнання. Наприклад, повністю заряджений електромобіль з цією функцією може забезпечувати електроенергією невелику домівку протягом декількох днів, що критично важливо в умовах тривалого відключення електрики
Програма Mycar Chargers: як допомагають електромобілі
Австралійська компанія Mycar запустила пілотну програму “Mycar Chargers”, яка залучає власників електромобілів із функцією V2L до волонтерської роботи. У рамках цієї ініціативи водії допомагають людям у постраждалих від природних катастроф районах. Завдання волонтерів — доставляти свої електромобілі у зони відключення електроенергії, щоб забезпечувати живлення для побутових пристроїв та обладнання
За словами Джеймі Блоха, клінічного психолога, електрика є ключовим фактором відчуття безпеки та зв’язку із суспільством. Відновлення доступу до електроенергії допомогає повертати людям відчуття нормальності навіть в складних умовах
Скільки коштує зарядка електромобіля в таких умовах?
Зарядка електромобіля може бути організована як вдома, так і на спеціальних зарядних станціях. В середньому, зарядка електромобіля з батареєю 50 кВт-год в Австралії коштує від $10 до $15 залежно від тарифів. Це робить експлуатацію електромобілів економічно вигідною, навіть за умов їх використання як генераторів
Програма Mycar Chargers охоплює регіони Новий Південний Уельс, Вікторію, Квінсленд та Австралійську столичну територію. Зареєструватися можуть власники електромобілів з функцією V2L, які мають адаптер для експорту енергії. Ініціатива триватиме з листопада 2024 року до січня 2025 року, забезпечуючи допомогу там, де вона найпотрібніша
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі