Електромобільний стартап Canoo відправив своїх співробітників додому на «обов’язкову неоплачувану перерву», яка триватиме мінімум до кінця 2024 року. Простіше кажучи, для колись багатообіцяючого виробника електромобілів перспективи на 2025 рік залишаються невизначеними
Canoo відправила працівників у неоплачувану відпустку до 2025 року
Усе це завершує неймовірно складний рік для Canoo. У квітні з’явилася інформація, що компанія витратила на приватний літак генерального директора вдвічі більше, ніж заробила за весь 2023 рік. У серпні компанія зіткнулася з судовими позовами за прострочені виплати. Потім, у листопаді, компанія відправила у відпустку 23 відсотки свого персоналу
TechCrunch повідомляє, що бренд заблокував доступ співробітників до систем Canoo, починаючи з 20 грудня. Крім того, у новому звіті KFOR йдеться про те, що Canoo збрехала про будівництво автомобілів в Оклахомі
В звіті стверджується, що Canoo ніколи не виробляла жодного автомобіля в Оклахомі
У листопаді 2023 року бренд оголосив, що поставляє свої перші електромобілі «made in Oklahoma» уряду штату. Губернатор навіть відсвяткував цю подію, заявивши: «Вперше за 17 років виробництво автомобілів повернулося в Оклахому». Однак, виявляється, це не зовсім так
В інтерв’ю KFOR колишній працівник Canoo стверджує, що на заводі не було вироблено жодного автомобіля. Він також проливає світло на фінансові проблеми, з якими стикається бренд
Вони найняли занадто багато людей, занадто швидко, і платили занадто багато, – сказав колишній працівник. – Кожен був босом, і кожен хотів бути босом для всіх… кожен мав звання директора, але ніхто нічого не робив. У них тонни обладнання… Виглядає чудово. У них є буквально все, щоб запустити цілу конвеєрну лінію з виробництва автомобілів
Незважаючи на таке обладнання, в компанії не приховують, що їхні серійні автомобілі виробляються в іншому місці
Компанія отримує судові позови та звільняє співробітників, балансуючи на межі банкрутства
Всі вони були зроблені вручну в Джастіні, штат Техас, зібрані окремою компанією під назвою AFV, – сказав неназваний працівник. – Вони зробили їх вручну, а потім просто привезли сюди. І більшість з них, в кінцевому підсумку, просто отримали інші наклейки на них
Примітно, що генеральний директор Canoo, Тоні Аквіла, також володіє AFV
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі