Електромобільний стартап Canoo відправив своїх співробітників додому на «обов’язкову неоплачувану перерву», яка триватиме мінімум до кінця 2024 року. Простіше кажучи, для колись багатообіцяючого виробника електромобілів перспективи на 2025 рік залишаються невизначеними
Canoo відправила працівників у неоплачувану відпустку до 2025 року
Усе це завершує неймовірно складний рік для Canoo. У квітні з’явилася інформація, що компанія витратила на приватний літак генерального директора вдвічі більше, ніж заробила за весь 2023 рік. У серпні компанія зіткнулася з судовими позовами за прострочені виплати. Потім, у листопаді, компанія відправила у відпустку 23 відсотки свого персоналу
TechCrunch повідомляє, що бренд заблокував доступ співробітників до систем Canoo, починаючи з 20 грудня. Крім того, у новому звіті KFOR йдеться про те, що Canoo збрехала про будівництво автомобілів в Оклахомі

В звіті стверджується, що Canoo ніколи не виробляла жодного автомобіля в Оклахомі
У листопаді 2023 року бренд оголосив, що поставляє свої перші електромобілі «made in Oklahoma» уряду штату. Губернатор навіть відсвяткував цю подію, заявивши: «Вперше за 17 років виробництво автомобілів повернулося в Оклахому». Однак, виявляється, це не зовсім так
В інтерв’ю KFOR колишній працівник Canoo стверджує, що на заводі не було вироблено жодного автомобіля. Він також проливає світло на фінансові проблеми, з якими стикається бренд
Вони найняли занадто багато людей, занадто швидко, і платили занадто багато, – сказав колишній працівник. – Кожен був босом, і кожен хотів бути босом для всіх… кожен мав звання директора, але ніхто нічого не робив. У них тонни обладнання… Виглядає чудово. У них є буквально все, щоб запустити цілу конвеєрну лінію з виробництва автомобілів
Незважаючи на таке обладнання, в компанії не приховують, що їхні серійні автомобілі виробляються в іншому місці
Компанія отримує судові позови та звільняє співробітників, балансуючи на межі банкрутства
Всі вони були зроблені вручну в Джастіні, штат Техас, зібрані окремою компанією під назвою AFV, – сказав неназваний працівник. – Вони зробили їх вручну, а потім просто привезли сюди. І більшість з них, в кінцевому підсумку, просто отримали інші наклейки на них
Примітно, що генеральний директор Canoo, Тоні Аквіла, також володіє AFV
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі