Маленька проблема з великими наслідками
На відміну від складних бензинових двигунів, електромотори влаштовані напрочуд просто. Один із яскравих прикладів – передній привідний агрегат Volkswagen ID.4 та Audi Q4 E-Tron, який нещодавно потрапив у руки ентузіаста з YouTube-каналу I Do Cars. Відео, де він детально розбирає цю систему, виявило доволі несподівану причину виходу з ладу

Передній привідний агрегат є компактним блоком, що поєднує електродвигун, трансмісію та інвертор. Проте саме цей екземпляр – повністю неробочий. Причиною, схоже, стала банальна ущільнювальна прокладка, яка не впоралася зі своєю місією та дозволила охолоджувальній рідині потрапити не туди, куди слід. Як наслідок – вихід з ладу всієї системи
Легко розібрати – легко відремонтувати?
У ролику автор використовує лише базові інструменти й трохи наполегливості, щоб розібрати пристрій та з’ясувати, що ж сталося. На перший погляд, мотор всередині виглядає майже ідеально – жодного механічного пошкодження, жодних зношених компонентів. Якби не витік охолоджувальної рідини, ця система могла б ще довго працювати. Досвідчений механік, ймовірно, міг би полагодити її менш ніж за день, значно знизивши витрати на заміну

Цікаво, що задні електропривідні блоки Volkswagen виробляє самостійно, а передні агрегати для ID.4 та Audi Q4 E-Tron постачає компанія Magna, яка виготовляє їх у Китаї. Саме китайський мотор і викликав проблеми
Чи є ця проблема масовою?
На форумах власників Volkswagen ID.4 та Audi Q4 E-Tron дедалі частіше з’являються скарги на вихід з ладу передніх моторів. Деякі власники повідомляли, що їхні автомобілі, маючи пробіг усього 10 тисяч км, переходили в аварійний режим та потребували заміни двигуна. У США навіть було відкликано невелику партію Volkswagen ID.4 2023 року через дефект у передньому приводному блоці, пов’язаний із протіканням ущільнювачів

Чи можна було уникнути цієї проблеми? Швидше за все, так – якби виробники застосували якісніші ущільнювачі або забезпечили кращий контроль за герметичністю. Це відео наочно демонструє не лише простоту конструкції електродвигунів, а й потенційно низькі витрати на їхній ремонт, якщо вчасно звернути увагу на подібні недоліки
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025
Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025
Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі